رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پویش " سنگ تمام گذاشتید" بر روی سازه‌های تبلیغاتی شهر

12:59 - 17 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۲۵۱
همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پویش فرهنگی " سنگ تمام گذاشتید" به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران به صورت گسترده در سطح شهر تهران اکران شد.
- به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان همزمان با ۵ جمادی الاولی، زادروز حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) با اکران طرح‌های فرهنگی منقش به بیانات این حضرت و با شعار " سنگ تمام گذاشتید"؛ مقام شامخ کادر درمان به ویژه پرستاران را ارج نهاده است.

سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای همین موضوع تاکنون بسیاری از عرشه پل ها، پرتابل‌ها و سازه‌های متحرک را به این امر اختصاص داده است. از سوی دیگر، طی مکاتبات انجام شده با وزارت بهداشت از سوی این سازمان و درخواست تصاویری از خدمات کادر درمان بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان‌های درگیر با کرونا، تعدادی از سازه‌های تبلیغات محیطی به این تصاویر اختصاص یافته و در سطح شهر اکران شده است.
 
بیشتر بخوانید:

گفتنی است تصاویر یاد شده از ۱۵ بیمارستان شامل مرکز قلب تهران، رازی، مهدیه، طرفه، امام خمینی، مسیح دانشوری، پانزده خرداد، حضرت فاطمه، بهرامی، لقمان، مفید، شهدای تجریش، یاس، امیراعلم و فیروزآبادی دریافت و تصویر کادر هر بیمارستان در مقابل همان بیمارستان اکران شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *