توکلی: استخدام بیش از 3 هزار فرهنگی در وزارت آموزش و پرورش

13:00 - 28 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۰۱۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت استخدام در این دوره ۳ هزار و ۷۰۴ نفر است که از این تعداد ۷۶۲ زن و ۲ هزار و ۹۴۲ مرد پذیرش می‌شوند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان،با اشاره به ظرفیت استخدام فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش، گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال 94 روز گذشته برای 178 هزار و 24 داوطلب در 62 شهرستان برگزار شد.

وی با بیان این  که از تعداد کل ثبت‌نام کنندگان 77 هزار و 915 نفر مرد و 100 هزار و 109 نفر زن در این آزمون شرکت کردند، تصریح کرد: ظرفیت استخدام در این دوره 3 هزار و 704 نفر است که از این تعداد 762 زن و 2 هزار و 942 مرد پذیرش می‌شود.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه مطرح کرد: سازمان سنجش آموزش کشور با هدف بهبود و ارتقای کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون از داوطلبان نظرسنجی می‌کند.

توکلی در خاتمه بیان کرد: داوطلبان آزمون فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از طریق وارد کردن شماره داوطلبی و شماره پرونده خود، پرسشنامه منتشر شده در سایت این سازمان را تکمیل کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *