رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری عامل تخریب خودرو‌های شهروندان

15:53 - 16 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۰۳۳
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تخریب سه دستگاه خودرو خبر داد و گفت: متهم پس از تخریب خودروها در مخفیگاهش دستگیر شد.

- سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر دستگیری عامل تخریب خودرو‌های شهروندان، گفت: اواخر هفته گذشته خبری در خصوص تخریب چند دستگاه خودرو توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در محدوده سه راه طالقانی دریافت کردیم.

وی افزود: ماموران پایگاه سوم این پلیس بلافاصله دست به کار شده و با انجام بررسی‌ها دریافتند این فرد که دارای سوابق متعددی همچون درگیری، ایجاد رعب وحشت و... بوده طی یک اختلاف حساب شخصی روز قبل از حادثه در محل حضور یافت و پس از درگیری لفظی محل را ترک کرد و فردای همان روز دوباره اقدام به عربده کشی، فحاشی و تخریب خودرو‌های اهالی محل کرد و بلافاصله از محل متواری شد.

سرهنگ کاویانی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات شبانه روزی مخفیگاه او را شناسایی کردند، تصریح کرد: با انجام هماهنگی‌های قضائی و اخذ دستور تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهم در محدوده خیابان "شریعتی" اعزام شدند و در یک اقدام ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با بیان اینکه متهم با اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: نظم و امنیت شهروندان همیشه جزو اولویت‌های پلیس بوده است، از شهروندان نیز درخواست می‌شود تا در مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ موضوع را با پلیس درمیان بگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *