اقلیمی: سهرابیان خواست تا به عنوان مدیر تیم‌های ملی به کارم ادامه دهم/ قرارداد سِنا با فدراسیون قایقرانی تا پایان بازی‌های آسیایی است

0:01 - 17 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۰۱۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیر تیم‌های ملی قایقرانی آب‌های آرام گفت: وجهه خوبی نداشت که علی آقامیرزایی به صورت جداگانه تمریناتش را زیر نظر من انجام دهد.

ایرج اقلیمی در گفت‌‎وگو با میزان، در واکنش به پایان همکاریش به عنوان سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران و انتخاب پدرو سِنا در این سمت، اظهار داشت: انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی آب‌های آرام موضوع جدید نبوده چرا که رییس فدراسیون پس از رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در خصوص این موضوع با من صحبت کرده بود و در جریان این اتفاق بودم. در واقع فدراسیون قایقرانی در نظر داشت پس از پایان المپیک هدایت تیم ملی آب‌های آرام به یک مربی خارجی بسپارد.

وی خاطرنشان کرد: من هم پس از قطعی شدن سرمربگیری مربی برزیلی در نظر داشتم که کنار بروم، اما رییس فدراسیون قایقرانی در صحبت‌های که با بنده داشت از من خواست تا به عنوان «مدیر تیم‌های ملی آب‌های آرام» به فعالیتم در فدراسیون قایقرانی ادامه دهم.

این کارشناس خبره قایقرانی درباره سطح کیفی مربی جدید و برزیلی تیم ملی آب‌های آرام، تصریح کرد: مربیان برزیلی نه در رشته قایقرانی بلکه در اکثر رشته‌ها دارای دانش فنی خوبی هستند و سِنا هم علاوه بر مربیگری در رده‌های پایه در کشور برزیل هدایت تیم ژاپن را نیز برعهده داشت و نتایج خوبی را هم کسب کرده است. البته برای بررسی عملکرد هر مربی باید پس از نتایجی که کسب می‌شود، اظهار نپر کرد. قرارداد فعلی این مربی برزیلی با فدراسیون ایران تا پایان بازی‌های آسیایی هانگژو است و طبق قرارداد وی تا بازی‌های آسیایی در ایران حضور خواهد داشت.

اقلیمی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان مربیگری علی آقامیرزایی را برعهده خواهد داشت یا خیر؟ گفت: آقامیرزایی هم عضو تیم ملی است و باید همانند دیگر قایقرانان زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین کند و اصلا وجهه خوبی نداشت که این قایقران به صورت جداگانه تمریناتش را زیر نظر من انجام دهد. امیدوام قایقرانی ایران دست پر از هانگژو برگردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *