تیم ملی والیبال در جام واگنر شرکت می‌کند

12:24 - 16 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۹۵۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران برای ششمین بار به جام واگنر لهستان دعوت شد.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) لهستان از سال ۲۰۰۳ هر ساله از سوی بنیاد واگنر در این کشور و با حضور چهار تیم مطرح و صاحب نام والیبال جهان برگزار می‌شود.

فدراسیون والیبال لهستان و بنیاد واگنر با ارسال نامه‌ای به دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، از تیم ملی ایران برای شرکت در نوزدهمین دوره این رقابت‌ها که از 20 تا 22 مردادماه سال 1401 در شهر کراکوف برگزار می‌شود، دعوت کرد که با موافقت بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال، فدراسیون والیبال ایران آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد.

بر اساس سنوات گذشته فدراسیون لهستان هر سال از 10 تیم برتر دنیا برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت می‌کند و پس از اعلام آمادگی تیم‌ها و بررسی شرایط موجود، چهار تیم در این تورنمنت معتبر بین‌المللی شرکت خواهند کرد که مسابقات این دوره پیش از رقابت‌های قهرمانی مردان جهان برگزار می‌شود .
تیم ملی والیبال ایران پیش از این پنج بار دیگر برای حضور در تورنمنت واگنر دعوت شده بود که در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ در این رقابت‌ها شرکت کرد.

کراکوف دومین شهر بزرگ بعد از ورشو و یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شهرهای لهستان است که در جنوب این کشور قرار دارد و تا سال ۱۶۰۹ پایتخت لهستان بود.

بر اساس برنامه اعلام شده ورود تیم‎ها چهارشنبه 19 مردادماه و خروج، یکشنبه 23 مردادماه خواهد بود.

لازم به ذکر است در سال 2019 این تورنمنت به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، برگزار نشد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *