رئیس دادگستری زنجان از حوزه قضایی ابهر بازدید کرد

18:12 - 16 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۹۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان از حوزه قضایی شهرستان ابهر بازدید کرد.
- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در حاشیه بازدید از حوزه قضایی ابهر در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان بیان کرد:هدف از حضور در این حوزه قضایی، بررسی مشکلات و دیدار چهره به چهره با همکاران و مراجعین و شنیدن صحبت‌ها و مشکلات آنان است.

وی با بیان اینکه عملکرد حوزه قضایی ابهر را نسبت به دور اول بازدید در سال جاری کاملا متفاوت مشاهده کردیم یاد آور شد: مشکل کمبود کادر قضایی و اداری در این شهرستان برطرف شده و در همین راستا امروز با رشد ۶۷ درصدی در تامین نیروی انسانی مواجه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، با اشاره به اینکه در حوزه قضایی ابهر به لحاظ کمی و کیفی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه با یک جهش خوبی مواجه هستیم گفت: کاهش پرونده‌های نامتعارف، معوق، کاهش مانده پرونده‌ها نسبت به موجودی و ایجاد صلح و سازش از جمله این اقدامات است.

وی تصریح کرد:کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها و کنترل ورودی‌ها اموری هستند که نیازمند توجه و همت مضاعف همکاران در شهرستان ابهر می‌باشد که امیدواریم در آینده نزدیک این عقب ماندگی‌ها برطرف گردد.

رئیس کل دادگستری زنجان استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در حوزه قضایی ابهر را بسیار خوب و ارزشمند بیان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نهاد‌های ارفاقی و قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندانیان بسیار مهم و اثر گذار است.
 
در سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان و معاونین وی به شهرستان ابهر، بررسی مشکلات شهرستان، دیدار چهره به چهره با کارکنان قضایی و اداری، شنیدن مشکلات و صحبت‌های مراجعین و بازدید از شعب را می‌توان برشمرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *