پرونده ۳ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت

9:38 - 16 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۸۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان مشکلات سه واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌های رفع این مشکلات اندیشیده شد.
-  در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان مشکلات سه واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌های رفع این مشکلات اندیشیده شد.
 
یدالله موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان پیرامون این جلسه بیان کرد: در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند مصوب شد که مشکل شرکت آریا فاتح خاور میانه در راستای سرمایه گذاری در شهرستان کوهبنان حل شود و از این رو نیاز است که با برگزاری جلسه‌ای در حوزه کوهبنان با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مشکلات موجود در مسیر این سرمایه گذاری برطرف شود.

موحد افزود: برخی شهرستان‌ها از جمله کوهبنان از نظر وضعیت اقتصادی در وضعیتی هستند که اگر در راستای جلب سرمایه گذاری‌های جدید در این مناطق اقدام نشود، به زودی با پدیده مهاجرت روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: در چارچوب منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام می‌کنیم و از این رو پشتیبانی لازم را از دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهیم و انتظار می‌رود که سازمان‌های مرکزی در کشور بنا به درک اقتضائات استان‌ها نسبت به صدور مجوز‌های لازم اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: نباید سرمایه‌های بومی استان را فراری دهیم و همه باید فضایی امنی را برای آن‌ها ایجاد کنیم که سرمایه گذاری کنند.

در این نشست همچنین به منظور حمایت از یک پروژه سرمایه گذاری ورزشی، مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود و به سرمایه گذار فرصت مجددی ارائه شود که نسبت به آغاز احداث این پروژه ورزشی اقدام کند.

شایان ذکر است؛ در این نشست مشکلات یک واحد تولیدی شکلات خرما و کلمپه کرمانی نیز که سال‌ها معطل مانده بود نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پیگیری سریعی صورت گیرد تا مشکلات این واحد تولیدی طی سه تا چهار ماه آینده برطرف شده و شاهد راه اندازی آن باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *