گودرزی: اولتیماتوم به نکونام؟ از نتایج فولاد راضی هستیم/ مشکلی درباره شکایت قشقایی پیش نمی‌آید

11:55 - 16 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۷۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: هیچ اولتیماتومی به نکونام نداده‌ایم و از عملکرد این مربی راضی هستیم.

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با میزان، در مورد عملکرد فولاد خوزستان و برخی شایعات در مورد نارضایتی مسئولان این باشگاه از نتایج جواد نکونام اظهار داشت: کدام اولتیماتوم؟ ما از نتایج نکونام راضی هستیم. ۲ بازی را برده و در ۲ بازی مساوی کرده است. در بازی با تراکتور هم آنقدر حریف بسته بازی کرد که هیچ کاری از فولاد بر نمی‌آمد. حریف در تمام طول بازی در زمین خودش دفاع می‌کرد و عملکرد ما طبیعی بود.

وی ادامه داد: در این هفته‌ها نتایج خیلی تیم‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس هم راضی کننده نبودند. این اتفاقات در فرآیند تیمی طبیعی است. اختلاف ما با صدر جدول کم است و با یک بازی می‌توانیم در بالای جدول جای بگیریم. از این رو ما از عملکرد تیم راضی هستیم. از وقتی نکونام آمده تیم هم انگیزه بیشتری گرفته و هم روند نتیجه‌گیری بهتر شده است. نکونام از چهار بازی ۸ امتیاز گرفته است. قاعده اصلی بیش از ۲ امتیاز است و اگر در بازی با نساجی هم برنده شویم به استاندارد نتیجه‌گیری می‌رسیم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد در مورد شکایت باشگاه قشقایی از آن‌ها به دلیل عقد قرارداد با بازیکن این تیم گفت: در این مورد نمی‌توانم اظهار نظر کنم چرا که گرشاسبی شخصاً مسئول رسیدگی و پاسخگویی به این مسائل است. مدیرعامل قشقایی چیزی را اعلام کرده، اما روند کار حقوقی است و جزو وظایف من نیست. پس بهتر است من چیزی نگویم. فقط بدانید مشکلی در این خصوص وجود ندارد و در نهایت اتفاقی برای باشگاه فولاد رخ نمی‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *