ثبت‌نام انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد

12:52 - 15 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۶۵۰
با اعلام مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان این دانشگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰ از امروز ۱۵ آذرماه آغاز شد.
-مهران صلواتی ضمن اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ از امروز دوشنبه ۱۵ آذرماه آغاز شده و تا روز سه شنبه ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

صلواتی با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و مهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویان متقاضی نقل و انتقال، سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه منادا، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیند‌های نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *