واکنش عظیمی به انتصابش در وزارت ورزش و جوانان

7:45 - 16 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: داورزنی هنوز در مورد حضور یا عدم حضورم در فدراسیون والیبال یا رفتنم از این فدراسیون، صحبتی نداشته است.

شهرام عظیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتصابش به عنوان سرپرست دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با وجود سرپرستی در کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال، اظهار داشت: در ابتدا باید از حسن اعتماد وزیر ورزش و جوانان در سپردن این سمت جدید در وزارت ورزش تشکر کنم. باز هم تاکید می‌کنم که بنده سرباز نظام، رهبری و ولایت هستم و همانند یک خادم هر کجا که نیازی باشد، با کمال میل حضور پیدا می‌کنم. سجادی فردی کاملا ورزشی است و علاوه بر اینکه ۱۷ سال عضو دتیم ملی دوومیدانی بوده، رکورددار آسیا هم است. برای این پست در وزارت ورزش، شخص وزیر با من صحبت کرد و سپس از بنده برنامه خواستند.

وی افزود: پس از مطالعه برنامه‌ام، جناب وزیر به من اعتماد کردند و دستور دادند که سرپرستی دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان را برعهده بگیرم. سجادی از مفاخر ورزش ایران است و امیدوارم با حضور مدیران خبره مدیریت ورزشی در ایران به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کند.

سرپرست کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: داورزنی هنوز در مورد حضور یا عدم حضورم در فدراسیون والیبال یا رفتنم از این فدراسیون، صحیتی نداشته است و تا زمانی که نیازی داشته باشند، به کارم ادامه خواهم داد و فدراسیون والیبال باید در این خصوص تصمیم بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *