الهامی: حاضرم قراردادم را کم کنند تا ورزشگاه وطنی سامان بگیرد/ یک فوتبال بدون برنامه و ریتم برای هر دو تیم رقم خورد

18:22 - 14 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۴۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: زمین ورزشگاه ساری بدترین زمین تاریخ ۲۱ دوره لیگ برتر است.

- ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*جای هیچ صحبتی در مورد مسائل فنی باقی نمی‌ماند. نه اینکه، چون بردیم بگویم خوب بازی کردیم، اما یک فوتبال بدون برنامه و ریتم برای هر دو تیم رقم خورد. فوتبال مد نظر خودم و هواداران ما اصلا اینی نبود که دیدید.

*بابت نتیجه به هوادارانمان تبریک می‌گویم، اما از آن‌ها عذر‌خواهی می‌کنم، چون کیفیت فوتبال ما این نیست. مردم مازندران و طرفداران نساجی و همه آن‌ها می‌دانند این نوع بازی باب میل من نیست. دو بازی را به خاطر بازی با کیفیت از دست دادیم.

*دست تک تک بازیکنان تیمم را می‌بوسم که در این زمین سنگین که شرایط بازی را نداشت بازی کردند. من قصد خراب کردن کسی را ندارم، این شرایط زمین است، همه باید دست به دست هم بدهیم. من باید به رنگرز کمک کنم و او هم به مسئولان استان. همه باید کمک کنیم این زمین از چنین شرایطی خارج شود. نساجی هویت مازندران است و باید این زمین درست شود.

*با احترام به همه زمین ورزشگاه ساری بدترین زمین تاریخ ۲۱ دوره لیگ برتر است. قبل از بازی گفتم اگر مسابقه را ببریم روی اتفاق است و اگر ببازیم هم روی اتفاق است. ما سبک فوتبالمان را عوض کردیم و به قول امروزی‌ها علم‌مان را بالاتر بردیم. به داور خسته نباشید می‌گویم که در این زمین از عهده قضاوت مسابقه برآمد. من داور بازی را می‌شناسم. او یکی از داوران جوان و باهوش و با متانت ما است و به او به خاطر قضاوتش تبریک می‌گویم.

*بهتر است من در مورد تیم‌حریف صحبت نکنم، چون آن‌ها دیدگاه خودشان را دارند. این‌ها مسائلی است که ناظر بازی به آن باید توجه کند. پدیده تیم خوبی است. این تیم با تیم ۲-۳ هفته اول خیلی متفاوت بود و مطمئن باشید این تیم از جایگاهش جدا خواهد شد.

*اینکه من چند هفته کنار خط نبودم و تیم صدمه خورد را قبول ندارم، چون اعضای کادر فنی ما زحمت کشیدند. من هم بودم و به آن جمع اضافه می‌شدم تیم ما قوی‌تر می‌شد. امروز به جز یک صحنه که اتفاق افتاد مساله خاصی رقم خورده باشد. نجفی امروز خیلی تلاش کرد و جزو بازیکنان با غیرت ما است و به خاطر همان صحنه اعتراض کردم. اتفاقا الان او در رختکن در حال تزریق برای بهتر شدن دردش بود.

*به این امید در نساجی ماندم که تیم‌های بزرگ به وطنی قائمشهر بیایند و با آن‌ها بازی کنیم حاضرم قرارداد من را کمتر کنند تا ورزشگاه وطنی سر و سامان بگیرد. حاضرم ۳۰۰ میلیون بدهم که این زمین درست شود تا من هم یک کمک کرده باشم.

*لیاقت رنگرز و این استان زیاد است. اینجا پهلوان خیز‌ترین استان کشور است. ایران باید به مازندران ببالد. علاوه بر کشتی و وزنه‌برداری فوتبال این استان هم پرافتخار است. در خیلی از کشور‌ها چندین هزار دلار هزینه می‌کنند تا تماشاگر را به ورزشگاه بیاورند. در قطر این اتفاق افتاد و وقتی دیدند که نمی‌توانند در کشور‌های اروپایی هزینه کردند. نساجی در آمل، بابل، کیاکلا و ... کل مازندران سرای من است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *