مهم‌ترین خبر‌های جامعه که در ۱۴ آذر ماه رخ داد

20:01 - 14 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۳۹۲
در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان در روز چهاردهم آذر ماه را مشاهده می‌کنید.

 - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را در روز چهاردهم آذر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اراده‌ای برای حل مشکل آلودگی هوای تهران وجود ندارد 
مهدی پیرهادی گفت: من در یک نطق پیش از دستور چندماه قبل متذکر شدم که ما باید قبل از اینکه تهران آلوده بشود به فکر چاره باشیم. اما آیا ما واقعا به فکر چاره بوده ایم؟ اگر فکر کرده بودیم که الان نباید شاهد بروز این وضعیت باشیم.
 
بیشتر بخوانید: وجود بیش از هفت میلیون کودک کار در کشور
رئیس انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران با بیان اینکه می‌توان با مشاوره دادن بخشی از روحیه آسیب دیده کودکان کار را ترمیم کرد، گفت:، اما تا زمانی که خانواده‌هایشان برای تهیه مایحتاج خود نیازمند هستند و مشکلات زیرساختی رفع نشده است، مشاور و مددکار نمی‌توانند نقش موثری را در زندگی این کودکان ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: چند هشدار رئیس آموزش و پرورش تهران به مدیران مدارس
رییس آموزش و پرورش شهر تهران، گفت: فعالیت کمتر از یک روز مدارس غیر قانونی است و اینکه برای یک ساعات کوتاهی دانش آموزان را در شرایط موجود به مدرسه بکشانیم صحیح نیست از این رو مدارس باید برای آموزش حضوری یک روز آموزشی (صبح تا ظهر) را بر اساس زمانبندی مدرسه و تعداد دروس در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: توانمند سازی معلولان باید جای ترحم صرف را بگیرد
معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش استثنایی، گفت:جامعه و افراد با نگاه صرف ترحم آمیز به معلولان نمی‌توانند برای این افراد کاری بکنند بلکه باید با توانمند سازی این منابع انسانی را تبدیل به سرمایه‌های انسانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اومیکرون به ایران رسید؟
دبیر سابق کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: نمی‌توان به صورت قطعی گفت که سویه اومیکرون تا کنون وارد کشور ما نشده است چرا که بررسی سکانس ویروسی در کشور برنامه مدونی ندارد و ممکن است اومیکرون هم اکنون به ایران هم رسیده باشد، اما شناسایی نشده باشد.

بیشتر بخوانید: تور تورگردانان شکار دوباره در ایران پهن می‌شود؟
اینکه شرکت‌های بین‌المللی واسطه، نام ایران را هم در میان کشور‌های برگزارکننده تور‌های شکار در سال جاری گنجانده‌اند و دفاعیات ضمنی معاون جدید محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست از فروش مجوز شکار به اتباع خارجی سوی دیگر احتمال برگزاری مجدد این تور‌ها در ایران را تقویت می‌کند.
 
بیشتر بخوانید: منتقدان شورای شهر نگاه سیاسی دارند
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر ما نگاه سیاسی داشتیم در آن صورت یک نگاه واحد را اختیار می‌کردیم و همه‌ی اعضای شورای شهر را به حرکت در چارچوب همان نگاه واحد که لابد باید برعکس نگاه موجود در شورای شهر پنجم باشد ملزم می‌کردیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *