ایجاد «سند تحول و تعالی» و «سند تحول دیجیتال» دو مأموریت مهم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است

10:41 - 14 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۳۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اولین نشست صمیمی بابائی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد.
- حسن بابائی،رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تشریح برخی از اهداف و برنامه‌های سازمان ثبت بیان داشت: در آینده نزدیک راهبری بسیاری از بخش‌های سازمان را جوانان با انگیزه و خوش فکر به عهده خواهند گرفت که این سیاست در عین بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ثبت باید به عنوان یک سازمان پیشرو در قوه قضائیه شناخته شود، گفت: سازمان ثبت اسناد به عنوان سازمانی که از فناوری‌های نوین استفاده می‌کند، خدمات را به نحو احسن ارائه می‌دهد و کارشناسان مجربی که در خدمت رسانی کار را انجام می‌دهند باید زبانزد باشد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در زمینه وضعیت نیروی انسانی گفت: در سازمان ثبت کارکنان جوان با استعدادی فعالیت می‌کنند که باید پرورش یابند و در آینده عهده‌دار پست‌های مدیریتی شوند. منابع انسانی باید با ایجاد بانک نخبگان در سازمان از این نیرو‌های جوان در پست‌های مدیریتی استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه در کنار نیروی جوان به پیشکسوتان که صاحب تجربه و دانش هستند هم نیاز داریم، افزود: در دوره مدیریت جهادی به نیرو‌های جوان بیشتری احتیاج داریم.

بابائی، با اشاره به اینکه «سند تحول و تعالی» و «سند تحول دیجیتال» دو ماموریت مهم سازمان هستند، گفت: ایجاد «سند تحول دیجیتال» علاوه بر موضع کنونی سازمان، چشم انداز آتی آن را در انتهای برنامه بلند مدت تحول تبیین می‌کند.
 
ایجاد «سند تحول و تعالی» و «سند تحول دیجیتال» دو مأموریت مهم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است

وی ابراز امیدواری کرد سند تحول سازمان ضمن تشکیل جلسات هفتگی شورای عالی تحول و تعالی به زودی نهائی و به مرحله عملیاتی برسد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خطاب به مدیران کل گفت: مدیران باید راهبری و نظارت کامل بر عملکرد کارکنان داشته باشند.

بابایی، در ادامه به هوشمندسازی و فناوری در سازمان اشاره کرد و گفت: با نهادینه کردن هوشمندسازی بی شک مراجعه حضوری متقاضیان کاهش می‌یابد که پیامد‌های مثبت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی به موضوع معیشت و رفاه کارکنان نیز اشاره داشت و عنوان کرد: رفاهیات باید بدون تبعیض برای همه فراهم شود.

بابائی یکی از برنامه‌های خود را توجه به وضعیت معیشت کارکنان و ساماندهی تعاونی مسکن سازمان اعلام کرد.

تعدادی از همکاران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سوالات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان پس از استماع سوالات کارکنان پاسخگوی سوالات آنان بود.
 
بابائی تاکید کرد: من بعد نیز این نشست‌ها به صورت مستمرتشکیل می‌شود.

در پایان از تعدادی از کارکنان ستادی با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر گردید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *