پژوهش‌ها و نظرات علمی در راستای حل مشکلات و اتقان بیشتر احکام صادره باشد

16:07 - 14 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۲۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی در دیدار با رئیس و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی قوه قضاییه در این استان گفت: ارتباط دستگاه قضایی با محیط علمی و پژوهشی دانشگاه اثرات مفید و سودمندی برای مجموعه دادگستری استان مرکزی دارد.
- حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در دیدار با رئیس و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی قوه قضاییه این استان با تأکید بر جایگاه علمی قابل قبول این دانشگاه، اظهار کرد: ارتباط دستگاه قضایی با محیط علمی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی قوه قضاییه اثرات مفید و سودمندی برای مجموعه دادگستری استان مرکزی دارد و هدف اصلی تمام فعالیت‌ها و پژوهش‌ها در این دانشگاه باید در راستای حل مشکلات دستگاه قضایی و کمک به اتقان هرچه بیشتر احکام صادره بر اساس داده‌های علمی و فقهی باشد.

وی افزود: قریب به یازده سال ارائه خدمات آموزشی به مردم استان مرکزی و نتیجتا فارغ‌التحصیلی ۱۴۰۰ نفر در این دانشگاه، محصول تلاش‌های بی وقفه و مخلصانه‌ ریاست دانشگاه، قضات و اساتید گرانقدری است که با تمام کمبود‌ها و مشکلات در این مسیر ارزشمند پیش‌رفته و جا دارد در اینجا به عنوان خدمت‌گذار مجموعه دستگاه قضا، کمال تقدیر را از زحماتشان داشته باشم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: با توجه به تغییراتی که صورت گرفته و عدم استمرار فعالیت شما در این مرکز از اسفند ماه سال جاری، باید تدابیری اتخاذ و حتماً از ظرفیت بالای فکری و کاری کارکنان این دانشگاه به عنوان نیرو‌هایی شناخته شده و متعهد به دستگاه قضایی، در دیگر قسمت‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: وظیفه‌ی ماست که از همه‌ی نیرو‌های موجود بخوبی حفاظت کنیم و آن‌ها را که نیرو‌هایی دلسوز و دغدغه‌مند هستند در مجموعه خود نگه داریم. 

در ابتدای این دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی قوه قضاییه در استان مرکزی نیز به تشریح آمار و عملکرد این دانشگاه در سال گذشته و همچنین بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات موجود پرداختند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *