حسینی: کلین‌شیت حاصل کار تیمی است/ ۳ هفته پشت سر هم داوری‌ها علیه استقلال است

19:42 - 13 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۲۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه بان تیم استقلال گفت: صحنه آفساید نیمه اول را هم من از آن طرف زمین متوجه شدم که داور اشتباه کرده است.
- سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال پس از تساوی بدون گل تیم‌های استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد که همین موضوع موجب می‌شود تا هر دو تیم محتاط باشند و حمله‌های خطرناکی نداشته باشند.

* امروز بازهم شاهد این بودیم که پنالتی ما گرفته نشد. من از آن طرف زمین متوجه شدم که خطا رخ داده و پنالتی شده است، اما داور از دو قدمی نتوانست تشخیص دهند که خطا شده است. در بازی با فجرسپاسی گل سالم ارسلان گرفته نشد، در بازی با نفت آبادان پنالتی ما را نگرفتند و همین امتیاز‌ها آخر کار جایگاه‌ها را تعیین می‌کند. الان ما باید با ۲۰ امتیاز در صدرجدول قرار داشته باشیم. همین تک امتیاز‌ها آخر فصل قهرمان را مشخص می‌کند. متاسفانه تا ما ۳ هفته نتیجه گرفتیم این مشکلات داوری علیه تیم ما شروع شد. خسته شدیم اینقدر اعتراض کردیم.

کلین‌شیت حاصل کار تیمی است. از مدافعان و همه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که کمک کردند. مهمتر از کلین‌شیت این بود که بتوانیم برنده باشیم که اینگونه نشد.

* نسبت به سال‌های گذشته شرایط خیلی خوبی داشتم، اما بعد از بازی با فجر مجیدی تصمیم گرفت که من بیرون باشم. در این مدت تمرین کردم و مشکل خاصی وجود نداشت. سکو، نیمکت یا درون دروازه فرقی نمی‌کند و آرزوی من موفقیت استقلال است. امیدوارم هرجا که باشم بتوانم به تیمم کمک کنم.

* سه هفته پشت سر هم داوری‌ها علیه تیم ما شده است. همه متوجه شدند که روی بازیکن ما خطا شده، اما نمی‌دانم چرا داوران تصمیم گرفتند که پنالتی نگیرند. صحنه آفساید نیمه اول را هم من از آن طرف زمین متوجه شدم که داور اشتباه کرده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *