رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عالیشاه: از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم/ترابی: داور جلوی سبک هجومی پرسپولیس را گرفت

19:26 - 13 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۲۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: تا هفته هشتم ۳ کارت زرد گرفتم، ۲ تا از کارت‌ها اشتباه به من داده شده است.
- در پایان دربی ۹۷ پایتخت که با تساوی بدون گل سرخابی‌ها با اتمام رسید، مهاجمان پرسپولیس صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* امید عالیشاه

* نیمه دوم خوبی را پشت‌سر گذاشتیم، ولی متاسفانه از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم. این اتفاق به خاطر جوی که برای دربی حاکم است، افتاد، ولی این بازی هم مثل بقیه بازی‌ها سه امتیاز دارد. نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

* خودم وقتی تماشاگر در استادیوم هست لذت می‌برم. آن‌ها هیجان بازی را بیشتر می‌کنند و حضورشان تأثیرگذار است. در کل دنیا یک سال است ورود هواداران آزاد شده باید شرایط را مهیا کنند و بتوانند کنترل کنند تا تماشاگران حضور داشته باشند. نمی‌دانم چرا تا این حد دست دست می‌کنند؟

* یک سال و هشت ماه است که بی‌تماشاگر برگزار کرده‌اند و حالا شاید دوباره این اتفاق بیفتد، اما یک بازی را کلاً با تماشاگر انجام دادیم و دوباره سریع حضور تماشاگران ممنوع شد.

*نمی‌دانم جریان چیست که مدام در مورد مسائل مالی صحبت می‌کنید. بار قبل استوری گذاشتیم و این سؤال را پرسیدید الان هم دوباره می‌پرسید؟ اگر اتفاقی بیفتد خودمان صحبت می‌کنیم.

مهدی ترابی
 
* بازی درگیرانه‌ای بود. بازیکنان بیشتر در فضای زمین جنگیدند، ولی به نظرم در نیمه دوم، تیم پرسپولیس بازی را خیلی بهتر شروع کرد، ولی متاسفانه از موقعیت‌هایی که گیرمان آمد نتوانستیم استفاده کنیم.

* تا هفته هشتم ۳ کارت زرد گرفتم، ۲ تا از کارت‌ها اشتباه به من داده شده است. هفته پیش که گفتند پنالتی بودند، ولی به هر حال اتفاقی است که رخ داده و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنم.

* استقلال به نظرم روی ضربات ایستگاهی فقط برنامه داشت. آن‌ها در جریان بازی کار خاصی انجام ندادند و تیم ما به نظرم روی یکی دو تصمیمی که بنیادی‌فر اشتباه کردند باعث شد تا استقلال کمی پیشروی کند.

* داور سبک هجومی ما را گرفت. بازی تمام شده و اکنون می‌خواهیم تمام تمرکزمان روی مسابقه بعدی باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *