مهدوی: دربی زیبایی را شاهد خواهیم بود/ بازیکنان با کیفیتی در دو تیم حضور دارند

11:50 - 13 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۸۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم بازی زیبایی شاهد خواهیم بود، زیرا هر دو تیم به دنبال ۳ امتیاز هستند چرا که کسب تک امتیاز بعید است تاکتیک دو مربی این باشد.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط پرسپولیس در دربی امروز مقابل استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه توقعات از قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر بالاست؛ به نظرم پرسپولیس نسبت به بازی‌های گذشته شرایط بهتری دارد و مطمئنم به تدریج دوباره به جایگاه خوب خود برخواهد گشت. دو بردی که پرسپولیس پیش از دربی به دست آورد باعث شد هم در جدول شرایط خوبی پیدا کند و هم اینکه از لحاظ روحی و روانی دوباره به وضعیت مطلوبی برسند.

وی ادامه داد: با این حال بازیکنان و کادر فنی به خوبی آگاهی دارند که دربی شرایط خاص خودش را دارد، زیرا باید همه چیز را کنار بگذارند تا بتوانند با تمرکز بالا مقابل استقلال قرار بگیرند. از سویی هم شرایط جدول و امتیازی دو تیم هم مزید بر علت شده تا حساسیت این بازی بیشتر شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هر مربی که جسورتر باشد، تیمش بیشتر موفق می‌شود. نباید احتیاط را در دستور کار قرار بدهند. اگر برای نباختن یا مساوی وارد زمین شوند شرایط خیلی فرق می‌کند. هر مربی‌ای که برای مساوی تیمش را به زمین بفرستد به نتیجه خاصی نخواهد رسید. از سوی دیگر استقلال چند بازی است در لیگ پیروز نشده و در بازی آخر با صنعت نفت آبادان هم خیلی خوب و روتین و با برنامه بازی کردند، اما شانس و اقبال با آن‌ها یاری نکرد تا به سه امتیاز برسند.

مهدوی در پایان گفت: بدون شک پس از اینکه تیم فرهاد مجیدی در چهار هفته در رسیدن به پیروزی با بدشانسی مواجه شده در این بازی می‌آیند تا با کسب سه امتیاز در دربی هم دوباره به کورس مدعیان قهرمانی برگردند و هم روند نبردن‌های خود را پایان دهند. به نظرم بازی زیبایی شاهد خواهیم بود، زیرا هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند. بعید است کسب تک امتیاز تاکتیک دو مربی باشد و برای مساوی تیم‌هایشان را به زمین بفرستند. خوشبختانه بازیکنان با کیفیتی هم در دو تیم حضور دارند که می‌توانند به بالارفتن کیفیت بازی کمک کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *