کلهر: سازمان لیگ باید با باشگاه‌ها تعامل کند/ دربی جذابی را شاهد خواهیم بود

12:53 - 10 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۳۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام اتفاقات بازی پرسپولیس دوباره بر می‌گردد به سوء مدیریت باشگاه و این مسئله باید برطرف شود تا بیشتر از این فوتبال ما لطمه نبیند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در این دیدار از لحاظ کیفیت، روند رو به رشدی را از طرف پرسپولیس شاهد بودیم و شاگردان یحیی برتری خاصی به تیم حریف داشتند. خوشبختانه نقطه ضعف پرسپولیس در میانه زمین بود که با حضور فرجی و کامیابی نیا از بین رفته است و دیگر اینطور نیست که از این منطقه ضربه بخوریم. پرسپولیس می‌توانست با یک برنامه ریزی خوب گل‌های بیشتری در نیمه دوم به ثمر برساند، زیرا در این چند بازی اکثر گل‌های پرسپولیس در نیمه دوم به ثمر رسیده است.

وی درباره حواشی این دیدار و تأخیر در آغاز مسابقه به خاطر اختلافات مسئولان فوتبال گفت: فوتبال ما باید قانون‌مند شود و در چارچوب درستی گام‌ بردارد. اینکه بازی با ۳۵ دقیقه تاخیر برگزار شود بی‌احترامی محض به مخاطبان تلویزیونی و همچنین دو تیم‌ بود. این اتفاقات فقط در فوتبال ما دیده می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی بهتری صورت‌گیرد تا این حاشیه‌ها هم کمتر شود. فوتبال ما با مشکلات فراوانی دست به گریبان است و این مسئله هم تنها با تعامل بین سازمان لیگ، باشگاه‌ها و همچنین صداوسیما مرتفع می‌شود. اگر این اتفاق درست شود بدون شک تمام نهاد‌هایی که در آن ذی‌نفع هستند، کمک می‌کنند فوتبال ما هم به سمت حرفه‌ای شدن پیش برود.

محمود کلهر در پایان درباره دربی سرخابی‌ها خاطرنشان کرد: دربی بازی خاصی است، مخصوصاً اینکه اکنون شرایط دو تیم خوب است و از لحاظ امتیازی به هم نزدیک هستند. خداراشکر پرسپولیس با برنامه‌تر و همچنین‌ با تجربه‌تر نسبت به استقلال است. امیدوارم مردم شاهد دربی جذابی از سوی این دو تیم باشند و از دیدن آن لذت ببرند.


برچسب ها: پرسپولیس کلهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *