درودگر: از پادرمیانی وزیر ورزش برای آغاز دیدار پرسپولیس با نفت بی‌خبرم/ شرکت توسعه و تجهیز می‌خواهد توپ را در زمین سازمان لیگ بیاندازد

18:53 - 08 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۹۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال گفت: هیچ گاه از عبارت «در کار سازمان لیگ فضولی نکنید» استفاده نکرده‌ام.

- صادق درودگر در گفت‌وگو با برنامه «فوتبال برتر» در واکنش به اظهارات مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در خصوص تاخیر در برگزاری دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: در ابتدا باید اشاره کنم که کاملا صحبت‌های مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز را تکذیب می‌کنم چرا که هیچ گاه از عبارت «در کار سازمان لیگ فضولی نکنید» استفاده نکرده‌ام. دوستانی هم که مرا می‌شناسند کاملا می‌دانند که بنده اصلا از چنین ادبیاتی استفاده نمی‌کنم. متاسفانه عاصم یوسفی شناخت کافی از قوانین فوتبال را ندارد و بهتر است اطلاعاتش در حوزه فوتبال را بیشتر کند.

 
عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: سازمان لیگ یک مجموعه خصوصی نیست که درآمدهایش را به جیب خودش بریزذ. طبق آیین نامه تمام استادیوم‌ها باید به صورت پاک و بدون تبلیغات در اختیار سازمان برگزار کننده مسابقات قرار گیرد. متاسفانه شرکت توسعه و تجهیز با این صحبت‌ها می‌خواهد توپ را در زمین سازمان لیگ بیندازد.
 
درودگر در پایان در مورد پادرمیانی وزیر ورزش و جوانان برای شروع دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان گفت: من اصلا از این موضوع اطلاعی ندارم و خبر ندارم که سجادی پادرمیانی کرده باشد. ما نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس زدیم که استادیوم آزادی باید خالی در اختیار سازمان لیگ قرار گیرد و صدری هم پیگیری‌های لازم را انجام داد. اگر قرار باشد پول تبلیغات مسابقات فوتبال به ورزشگاه‌ها برسد بودجه ورزشگاه‌ها نیز باید به فوتبال اختصاص پیدا کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *