رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جمع آوری بیش از ۹ هزار سلاح سرد از خیابان‌های انگلیس

13:48 - 09 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۸۱۰
بحران حمل سلاح سرد در خیابان‎های انگلیس بحرانی گزارش شده تا جایی که پلیس این کشور از جمع آوری تعداد زیادی چاقو خبر می‎دهد.

- عملیات پلیس انگلیس برای مقابله با حوادث مرتبط با چاقو، طی روزهای ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) تا ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان)، انجام شد.

به گزارش پایگاه «اِن پی سی سی»، نیرو‌های انگلیس و ولز و همچنین پلیس حمل و نقل انگلیس در عملیات ۷ روزه مرتبط با چاقو شرکت کردند که به دستگیری هزار و ۹۷۷ نفر منجر شد که از این تعداد ۷۷۳ نفر مربوط به جرایم با چاقو بود.

انگلیس به تازگی شاهد تشدید برخورد با جرایم و موارد مرتبط با چاقو بوده است.

برخی از سلاح‌های کشف شده در طول عملیات پلیس انگلیس شامل قمه، شمشیر و چاقو‌های شکاری بود.

همچنین از طریق تاکتیک‌های اجرایی موجود، سایر اشکال جنایت در موضوع تهیه مواد مخدر، از جمله مزارع حشیش در مقیاس بزرگ نیز شناسایی شد.

نیرو‌های پلیس انگلیس از هر تاکتیکی از جمله جمع آوری کردن سلاح، استفاده از دستگاه اسکن برای یافتن چاقو در اماکن عمومی و رویداد‌ها استفاده کرده‎اند.

ماموران پلیس انگلیس همچنین ۹۳۶ چاقو را کشف و ضبط کردند و ۸ هزار و ۷۰۳ چاقو نیز به طور داوطلبانه در اختیار پلیس قرار گرفت.

همچنین از ۵ زندان، ۷۴ سلول و ۱۱۸ زندانی بر اساس اطلاعات بازرسی شد.

رئیس پلیس انگلیس، می‎گوید «ما در هفته گذشته شاهد نتایج برجسته‌ای بوده‎ایم که ۹ هزار و ۶۳۹ چاقو را از خیابان هایمان جمع آوری و ۷۷۳ مورد دستگیری مربوط به چاقو را انجام داده‎ایم که بیشتر از عملیات‌های قبلی است.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *