جوادی: تصمیم دبیر اشتباه و شتاب‌زده بود/ نباید یزدانی و گرایی را با کمیته ملی المپیک سرشاخ می‌کردند

11:40 - 08 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۷۸۹
پیشکسوت کشتی ایران گفت: تصمیم علیرضا دبیر برای نامه‌نگاری با IOC و همچنین ممانعت از حضور یزدانی و گرایی در کمیسیون ورزشکاران اشتباه و شتاب‌زده بود.
ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه فدراسیون کشتی به دلیل عدم عضویت حمید سوریان در کمیسیون ورزشکاران، اجازه حضور حسن یزدانی و محمدرضا گرایی را در اولین جلسه این کمیسیون نداد، اظهار داشت: سوریان یکی از قهرمانان بزرگ کشتی کشورمان است و قطعا اگر امکان حضور او در کمیسیون ورزشکاران وجود داشته باشد صالحی امیری این کار را انجام خواهد داد.

وی افزود: اینکه به خاطر یک اختلاف داخلی با IOC مکاتبه شود اصلا کار درستی نیست. واقعا برای من سوال است که چرا گره‌ای که می‌شود با دست باز کرد را می‌خواهند با دندان باز کنند. صالحی امیری کسی است که همیشه به دنبال تعامل و گفتگو بوده و‌ای کاش ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان را با کمیته ملی المپیک رودررو نمی‌کردیم. به نظر من تصمیم علیرضا دبیر برای نامه‌نگاری با IOC و همچنین ممانعت از حضور یزدانی و گرایی در کمیسیون ورزشکاران اشتباه بود و نباید این اقدامات شتاب‌زده را انجام می‌داد و باعث سرشاخ شدن یزدانی و گرایی با کمیته ملی المپیک می‌شد.

پیشکسوت کشتی ایران در پایان تصریح کرد: در طول ۵۰ سال گذشته هیچ گاه مثل دوره فعلی به کشتی اهمیت داده نشده است و واقعا کمیته ملی المپیبک هر کمکی که می‌توانست به کشتی انجام داد.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *