فرصت طلایی برای ستاره جوان استقلال؛ خیز رضایی برای دربی؟

12:39 - 08 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۷۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان جوان استقلال این فرصت را دارد تا با درخشش در بازی امروز، در دربی تهران هم به میدان برود.

- تیم فوتبال استقلال امروز در حالی از ساعت ۱۶ و در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت خواهد بود که فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان در این فصل ستاره جوانی را در ترکیب تیمش به کار گرفته است که کمتر کسی فکر می‌کرد با وجود داشتن دو رقیب بزرگ بتواند حتی یک دقیقه پیراهن آبی را بر تن کند.

علیرضا رضایی، دروازه‌بان ۲۱ ساله استقلال تابستان امسال و پس از جدایی از پیکان به جمع شاگردان مجیدی اضافه شد.

در ابتدا با وجود سیدحسین حسینی و محمدرشید مظاهری دو دروازه‌بان با سابقه که بار‌ها در اردو‌های تیم ملی هم حاضر بوده‌اند؛ پیش‌فرض اصلی این بود که رضایی دروازه‌بان سوم این تیم باشد و مجالی برای بازی کردن به دست نیاورد و شاید به صورت قرضی به تیم منتقل شود، اما سرمربی جوان استقلال در بازی مقابل نساجی جسارت به خرج داد و نام این دروازه‌بان جوان را در پست شماره ۱ استقلال نوشت. رضایی در بازی مقابل نساجی عملکرد خوبی داشت و اعتماد به نفس قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

در بازی بعدی استقلال در لیگ برتر مقابل گل‌گهر هم علیرضا رضایی دروازه‌بان آبی‌ها بود و باز هم موفق شد یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت نماید.

با توجه به خط خوردن مظاهری از لیست نفرات استقلال مقابل صنعت نفت، احتمال می‌رود رضایی همچنان سنگربان استقلال باشد و او این فرصت را دارد تا با درخشش مقابل طلایی‌پوشان آبادانی در ورزشگاه تختی، سومین کلین شیت خود را در سومین بازی برای استقلال به ارمغان بیاورد و سرمربی خود را مجاب کند تا در دربی بزرگ تهران هم درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد. همچنین دربی تهران بین استقلال و پرسپولیس، هفته بعد و در تاریخ ۱۳ آذر ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *