نویدکیا: باید مقابل نساجی با تمرکز بالاتری بازی کنیم/ حفظ صدرنشینی سخت‌تر است

19:43 - 07 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۵۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید مقابل نساجی با تمرکز بالا بازی کنیم و برای تمام دقایق مسابقه برنامه داشته باشیم تا از این آزمون سخت، موفق بیرون بیاییم.

- محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*نسبت به فصل گذشته که دو بار با نساجی بازی کردیم، قطعاً فردا بازی سخت‌تری در پیش داریم چون تیم‌های الهامی با جسارت خاصی و هجومی فوتبال بازی می‌کنند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنند.

*این جسارت باعث شده نساجی بسیار بهتر از فصل قبل بازی کند و نتایج بهتری هم بگیرد. درست است که در صدر جدول هستیم اما بازیکنانم باید بدانند حفظ صدرنشینی از به دست آوردن آن سخت‌تر است. به همین دلیل باید نسبت‌ به هفته‌های گذشته حداقل ۱۰ درصد بیشتر تلاش کنیم.

*نساجی تیم با تجربه‌ای است که بازیکنان بزرگ و بسیار خوبی دارد که می‌توانند در نتیجه بازی تأثیرگذار باشند و با خلاقیت خود نوع بازی را تغییر دهند و ممکن است با یک حرکت روند بازی را دگرگون کنند. به همین دلیل فردا باید با تمرکز بالا بازی کنیم و برای تمام دقایق مسابقه برنامه داشته باشیم تا از این آزمون سخت، موفق بیرون بیاییم.

*می‌دانم بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام خواهند داد اما از آنها انتظار دارم در بازی فردا تمرکز بالاتری داشته باشند چون بازی بسیار بسیار مهمی برای ما است. قطعاً برای نساجی نیز بازی مهمی خواهد بود و مطمئن هستم هواداران در خانه از تماشای این مسابقه لذت خواهند برد.

*از هواداران سپاهان ممنونم که همواره از ما حمایت می‌کنند اما از آنها درخواست می‌کنم اتفاقی که برای آن هوادار جوان عزیز رخ داد را فراموش نکنند. امیدوارم تمام مسائل را رعایت کنیم تا راحت‌تر به ورزشگاه برویم و برای هیچ‌کس مشکلی پیش نیاید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *