دسترسی بیش از ۳۶۵ خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات

11:33 - 07 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۵۰۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: برای تقویت و راه اندازی پوشش ارتباطی روستا‌های استان گلستان از امروز بالغ بر ۳۶۵ خانوار از روستائیان شهرستان رامیان از طریق اینترنت پرسرعت ۴G به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
- بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی از راه اندازی اینترنت پرسرعت ۴G در پنج روستای استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: برای تقویت و راه اندازی پوشش ارتباطی روستا‌های استان گلستان از امروز بالغ بر ۳۶۵ خانوار از روستائیان شهرستان رامیان از طریق اینترنت پرسرعت ۴G به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار کرد: ایجاد عدالت ارتباطی از مهمترین اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که این اداره کل با توسعه اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی توانسته بخش بزرگی از روستا‌های استان را تحت پوشش قرار دهد.

وی در خصوص اعتبار این طرح گفت: اعتبارات این طرح از محل طرح خدمات اجباری روستایی وزارت تامین شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار کرد: از امروز دسترسی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر از اهالی روستا‌های باقرآباد، سیدکلاته، پل آرام، شش آب و قورچای شهرستان رامیان به خدمات شبکه ملی اطلاعات از جمله خدمات آموزش الکترونیک همچون سامانه شاد، دولت الکترونیک، سهام عدالت، بهداشت، سلامت الکترونیک و خدمات بانکی برقرار شده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *