بسیج الگویی تمام عیار در خدمت‌رسانی به دیگران است

11:16 - 07 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۴۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فرمانده حوزه مقاومت شهید هاشمی با بیان اینکه بسیج الگویی تمام عیار در خدمت‌رسانی به دیگران است، گفت: کارکنان با استفاده از این الگو می‌توانند در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.
جلسه هم اندیشی بسیجیان پایگاه شهید هاشمی اداره کل زندان‌های استان تهران با حضور مسئولان این حوزه در محل سالن کنفرانس برگزار شد.

علی رستمی، فرمانده حوزه مقاومت شهید هاشمی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان بسیج اداره کل زندان‌های استان تهران برگزار شده بود، گفت: بسیج الگویی تمام عیار در خدمت‌رسانی به دیگران است و کارکنان با استفاده از این الگو می‌توانند در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید هاشمی با اشاره به رشادت‌های شهید سلیمانی به عنوان بسیجی مخلص انقلاب اظهار کرد: تاریخ کشورمان از این الگو‌ها بی‌شمار دار؛ د، ولی این شهید بسیجی که حتی دشمنان انقلاب هم به شجاعت و رشادتش اعتراف می‌کنند چراغ راهی برای خدمت‌رسانی در همه عرصه‌ها به ویژه تامین امنیت است.

رستمی تاکید کرد: یکی از بهترین شیوه‌های اصلاحی و تربیتی بر اساس آموزه‌های بسیج این است که باید برای مددجویان یک الگوی عملی با حفظ تمام شعائر دینی باشیم.

وی تصریح کرد: بسیج الگویی تمام عیار در خدمت‌رسانی به دیگران است و کارکنان با استفاده از این الگو می‌توانند در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان گام‌های ارزنده‌ای بردارند و تاثیر مثبت بر روند تغییر رفتار مددجویان و بازگشت سالم آنان به جامعه بر جای بگذارند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *