بازدید رئیس دادگستری اسفراین از مجتمع شورای حل اختلاف

9:46 - 07 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۳۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان اسفراین در خراسان شمالی ضمن بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف این شهرستان از نزدیک مسائل و مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.
- باباخانی،رئیس دادگستری شهرستان اسفراین در خراسان شمالی ضمن بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف از زحمات کارکنان خدوم و زحمتکش شورای حل اختلاف شهرستان قدردانی کرد.
 
وی به اهمیت صلح و سازش و اصلاح ذات البین در دین مبین اسلام اشاره داشت و تصریح کرد: ایجاد مصالحه امری خداپسندانه و مورد تاکید در کتاب آسمانی و آیات و روایات معصومین علیهم السلام می‌باشد و دین آسمانی اسلام همواره بر اهتمام جدی حول محور این موضوع تأکید دارد.

باباخانی،با اشاره به تاثیر اصلاح ذات البین در کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به محاکم، از اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف خواست تا با تلاش مضاعف برای تحقق موجبات این امر خداپسندانه بیش از گذشته تلاش کنند و با روحیه جهادی در این مسیر مقدس قدم بگذارند.

رئیس دادگستری اسفراین در خراسان شمالی گفت:یقینا کار برای مردم و برای جلب خشنودی و رضایت خداوند اجر و ثواب فراوانی دارد و طبعا در این راه اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف که حتی خارج از ساعات اداری نیز جهت امر صلح و سازش مشغول فعالیت هستند از برکات و آثار معنوی این کار در دنیا و عقبی برخوردار خواهند بود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *