بازدید دادستان جاجرم از کشتارگاه این شهرستان

9:41 - 07 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۳۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب جاجرم در خراسان شمالی از بررسی میدانی وضعیت و مسائل و مشکلات مبتلابه کشتارگاه این شهرستان طی بازدید سرزده خبر داد.
- فدوی،دادستان عمومی و انقلاب جاجرم در خراسان شمالی در جریان بازدید از کشتارگاه شهرستان بر ضرورت اعمال نظارت‌های دقیق جهت حصول اطمینان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد و بیان داشت: باید در هنگام ذبح دام نکات و بایسته‌های بهداشتی و بعلاوه موازین شرعی بدقت مراعات شود.

وی خاطرنشان کرد: دادستان بعنوان مدعی العموم هرجا احساس کند که حقوق عامه در معرض تهدید و یا تضییع قرار دارد بطور جدی ورود پیدا می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا این مشکلات بعنوان یک نگرانی جدی و معضل اساسی، سلامت عمومی شهروندان را تهدید کند.

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم یادآور شد:ما مشکلات و کمبود‌هایی که در این کشتارگاه وجود دارد را بدقت و با حساسیت مضاعف پیگیری می‌کنیم و در راستای رفع موانع از طریق مسیر‌های قانونی پیش بینی شده عمل خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت قاطع مسؤولین ذی ربط در حوزه‌های مختلف و تلاش بیشتر موجبات شکوفایی و رونق اقتصادی در واحد‌های تولیدی این شهرستان فراهم گردد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *