حفاظت و استفاده صحیح از بیت‌المال از ویژگی‌های برجسته شهدا بود

12:03 - 07 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۳۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری فاروج با بیان اینکه حفاظت و استفاده صحیح از بیت‌المال از ویژگی‌های برجسته شهدا بود، گفت: وظیفه همه مردم و مسئولان این است که به میدان بیایند و هرکس هر کاری از دستش بر می‌آید در راستای کمک به پیشرفت مملکت و حفاظت از بیت‌المال انجام دهد.
- چهارمین جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی فاروج در خراسان شمالی با حضور رئیس دادگستری این شهرستان برگز ار شد.
 
جعفری، رئیس دادگستری فاروج اظهار کرد: حفاظت و استفاده صحیح از بیت‌المال از ویژگی‌های برجسته شهدا بود که لازم است این مساله در شرایط کنونی نیز مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جامعه امروز به بیان خاطرات و ادامه دادن راه شهدا نیاز‌مند است تا مردم بدانند رزمندگان در چه شرایطی از خون خود گذشتند؛ اما اجازه ندادند، بیت المال، هدر رود.

جعفری افزود: وظیفه همه مردم و مسئولان این است که به میدان بیایند و هرکس هر کاری از دستش بر می‌آید در راستای کمک به پیشرفت مملکت و حفاظت از بیت‌المال انجام دهد.

تکلیف دستگاه‌های مسئول نسبت به اجرای طرح جامع شهری به‌منظور جلوگیری از افزایش ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم بافت شهری و شکل گیری مسائل و معضلات اجتماعی ناشی از آن از مهمترین مصوبات این نشست بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *