رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بی دقتی راننده پژو مصدومیت راکب موتور سیکلت را رقم زد

12:56 - 06 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۲۳۷
پلیس بزرگراه از برخورد شدید بین سواری پژو و موتورسیکلت در بزرگراه صیاد و مصدوم شدن راکب موتورسیکلت در این حادثه خبر داد.

- سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به نقل از سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: در ساعت هفت و 50 دقیقه صبح امروز، شنبه ششم آذرماه، وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی محدوده روی پل بابایی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد. 

وی افزود: براساس گزارش اولیه، سواری پژویی که در این محدوده در حال تردد بود، به دلیل توجه نداشتن به جلو به شدت با یکدستگاه موتورسیکلت برخورد و راکب آن را مصدوم کرد.

سرهنگ همه‌خانی با بیان اینکه تیم کارشناسی پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حاضر شدند، گفت: با حضور تیم کارشناسی ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخته شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست همیشه و در همه حال توجه کافی و لازم به جلو داشته باشند و از انجام هرگونه حرکات و رفتاری که حواس آن‌ها را از رانندگی دور می‌کند، بپرهیزند، همچنین راکبان موتورسیکلت نیز پیش از حرکت کلاه کاسکت استاندارد خود را بر سر بگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *