رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تثبیت صدرنشینی سیتیزن‌ها با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن/ مسجل شدن صعود اینتر در شب شکست یاران طارمی در آنفیلد

1:42 - 04 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۸۴۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تداوم پیروزی‌های لیورپول و رئال مادرید و شکست پاری‌سن‌ژرمن به اتمام رسید.
- شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ شب گذشته در حالی با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید که تیم اینترمیلان با شکست شاختار صعودش به دور حذفی را قطعی کرد و پاری‌سن‌ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته مغلوب سیتزین‌ها شد.
 
از گروه A و در مهمترین بازی هفته دو تیم پرستاره منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی زیبا و تماشایی سیتیزن‌ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک از سد پاری‌سن‌ژرمن بگذرند تا شاگردان گواردیولا با رساندن امتیازان خود به ۱۲ صدرنشینی خود در گروه مسجل کنند.  
 
در این بازی کیلیان امباپه در دقیقه ۵۰ برای پاریسی‌ها و رحیم استرلینگ در دقیقه ۶۳ و گابریل ژسوس در دقیقه ۷۷ برای منچسترسیتی گلزنی کردند. پاری‌سن‌ژرمن هم با ۸ امتیاز در همان رده باقی ماند.
 
در دیگر بازی این گروه لایپزیش در خانه کلوب بروژ به یک پیروزی پر گل دست یافت و با نتیجه ۵ بر صفر میزبان خود را از پیش رو برداشت تا با ۴ امتیاز جای بروژ را در رده سوم بگیرد و در یک قدمی حضور در لیگ اروپا قرار گیرد. در این بازی ان‌کنکو در دقایق ۱۲ و ۹۳، فورسبرگ در دقایق ۱۷ و ۴۶ و آندره سیلوا در دقیقه ۲۶ گلزنی کردند.  
 
از گروه B تیم پورتو در حالی که مهدی طارمی را ۶۵ دقیقه در زمین داشت در آنفیلد مهمان لیورپول بود که در پایان این قرمز‌های آنفیلد با حساب ۲ بر صفر از سد پورتو گذشتند تا شاگردان یورگن کلوپ با ۱۵ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنند. تیاگو آلکانترا در دقیقه ۵۲ و محمد صلاح در دقیقه ۷۰ برای لیورپول گلزنی کردند. پورتو هم با همان ۵ امتیاز و به لطف شکست اتلتیکومادرید در رده دوم باقی ماند.
 
در بازی همزمان تیم اتلتیکومادرید که برای صعود به دور حذفی نیاز مبرم به پیروزی داشت مقابل مهمان قعر جدولی خود تیم آث میلان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا شاگردان سیمئونه با قوبل این باخت بدموقع به قعر گروه سقوط کنند. تک گل میلان را مسیاس در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند تا روسونری با ۴ امتیاز همچنان به صعود به دور حذفی امیدوار بماند.
 
از گروه c تیم قعرمشنی بشیکتاش در خانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب آژاکس صدرنشین شد تا نماینده هلند با ۱۵ امتیاز صدرنشنی خود را تثبیت کند. در دیگر بازی این گروه تیم اسپورتینگ لیسبون مقابل مهمانش تیم دورتموند با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت تا اسپورتینگ با ۹ امتیاز در یک قدمی صعود به یک هشتم نهایی قرار گیرد و دورتموند هم با ۶ امتیاز کار سختی برای حضور در دور حذفی دارد.
 
از گروه D تیم اینترمیلان در ورزگشاه خانگی خود با دو گل ادین ژکو در دقایق ۶۲ و ۶۷ از سد شاختار دونتیک گذشت تا نراتزوری با رساندن امتیازاتش به عدد ۱۰ صعودش به دور حذفی را مسجل کند.
 
در بازی دیگر این گروه رئال مادرید در حالی که در مولداوی مهمان تیم شِریف بود با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا رئال با ۱۲ امتیاز به صدرنشنی خود در این گروه ادامه دهد. برای رئال آلابا، کروس و کریم بنزما در دقایق ۳۰، ۴۷ و ۵۶ گلزنی کردند.
 
* نتایج کامل دیدار‌های شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا:
 
منچسترسیتی ۲ - پاری‌سن‌ژرمن ۱
 
کلوب بروژ صفر - لایپزیش ۵
 
اتلتیکومادرید صفر - آث میلان ۱
 
لیورپول ۲ - پورتو صفر
 
بشیکتاش ۱ - آژاکس ۲
 
اسپورتنیگ ۳ - دورتموند ۱
 
اینترمیلان ۲ - شاختار دونتسک صفر
 
شِریف صفر - رئال مادرید ۳


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *