کلانتری: خدا را شکر به سپاهان باختیم/ بهتر است حریفان درباره زمین حافظیه صحبت کنند

17:33 - 03 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۷۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: خدا را شاکرم که این باخت را به ما داد، چون گاهی گاهی اوقات در باخت‌ها چیز‌هایی می‌توان یافت که در برد نیست.

- علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*به سپاهان تبریک می‌گویم. بچه‌های ما تمام تلاش کردند و تا جایی که می‌توانستند زحمت کشیدند. حق سپاهان در بازی امروز برد بود. بازی، چون در زمین ما بود شکل بازی آن‌ها به گونه‌ای بود که باید می‌بردند. به سرمربی و کادر این تیم هم تبریک می‌گویم.

*خدا را شاکرم که این باخت را به ما داد، چون گاهی گاهی اوقات در باخت‌ها چیز‌هایی می‌توان یافت که در برد نیست. تیم ما تیم جوانی است در کنار چند باتجربه. تلاش می‌کنیم تجربیات را انتقال دهیم، صحبت کنیم و از باختی که اتفاق افتاد برای بازی‌های آینده درس بگیریم. به هواداران می‌گویم از نتیجه ناراحتیم، اما بچه‌ها تلاش خود را کردند. شاید یک جایی بیشتر از این زورشان به تیم پرقدرت سپاهان نرسید.

*الان درباره زمین صحبت نمی‌کنم، قرار است دوستان آبیاری کنند. اگر ما بخواهیم درباره زمین صحبت کنیم می‌گویند، چون بازی را واگذار کرده در این باره حرف زده است، مگر اینکه تیم‌های حریف بگویند.

اعتراض به داور؟ روی صحنه‌ای که گل اول را خوردیم اعتراض داشتم و هنوز اعتراض دارم. روی صحنه دوم هم همین طور. باز هم فیلم را می‌بینم، من کارت زرد را گرفتم، اما اگر دیدم من اشتباه کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم. به داور گفتم من فیلم را می‌بینم شما هم ببین. اگر قرار باشد روی زمین این چنینی خطایی نباشد، اما خطا گرفته شود اغماض است. خدا کند ما اشتباه کرده باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *