رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلهر: پس از مدت‌ها یک بازی بی‌نظیر از پرسپولیس مشاهده کردیم/ چه زمانی می‌خواهیم از تکنولوژی استفاده کنیم؟

11:44 - 05 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۶۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از مدت‌ها طراوت و یک بازی بی‌نظیر را از پرسپولیس که توقع داریم همیشه به این شکل بازی کند مشاهده کردیم.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و پس از مدت‌ها طراوت و یک بازی بی‌نظیر را از پرسپولیس که توقع داریم همیشه به این شکل بازی کند مشاهده کردیم. از سوی دیگر هم حضور کمال کامیابی‌نیا خیلی به تیم کمک کرد به صورتی که پس از آمدن‌ او ارتباط خوبی بین خط هافبک و حمله برقرار شد.

وی افزود: به جز اشتباهی که حامد لک مرتکب شد و توپ به تیرک برخورد کرد و همچنین تک‌ به تک صنعت نفت آبادان، در سایر دقایق بازی پرسپولیس تیم برتر زمین بود. البته در نیمه نخست صنعت نفت دو مهاجم خودش را جلوی خط دفاع پرسپولیس گذاشته بود تا از این طریق این تیم نتواند از خط دفاع بازی‌سازی کند و همین‌ عاملی شد تا شاگردان یحیی در دقایقی از نیمه‌نخست کارایی لازم را نداشته باشند، اما پس از آن بازی شکل دیگری به خود گرفت و حتی در نیمه اول هم پرسپولیس می‌توانست به گل برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان خیلی سعی کردند از فضا‌های پشت دفاع حریف استفاده کرده و به گل برسند که این اتفاق رخ نداد. چه زمانی می‌خواهیم از سیستم VAR و تکنولوژی استفاده کنیم؟ با دوربین‌های تلویزیونی هم مشخص بود که این توپ وارد دروازه شده است. همین اتفاقات است که تنش و درگیری در بازی ایجاد می‌کند.

کلهر خاطرنشان کرد: به هر حال باید فوتبال هم به سمت حرفه‌ای شدن برود، زیرا هم تفکر مربیان دو تیم را دچار اختلال می‌کند و‌ هم داوران و باشگاه‌ها را؛ از سویی هم روی کیفیت بازی‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. همین مسائل پیش پا افتاده و سایر موارد است‌ که باعث خواهد شد مشکلات به گردن‌ وزیر ورزش بیفتد و بهتر است جلوی این اتفاقات گرفته شود. امیدوارم این مشکل سیستم ویدئویی هم برطرف شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *