بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از کلانتری ۱۱

13:43 - 03 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۳۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در بازدید از بخش‌های مختلف کلانتری ۱۱ این استان با رئیس کلانتری و دیگر پرسنل کادر و وظیفه مستقر در این مجموعه انتظامی به صورت چهره به چهره با تعدادی از متهمان تحت نظر گفت‌وگو کرد.
- حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در بازدید از بخش‌های مختلف کلانتری ۱۱ این استان ضمن دیدار با رئیس کلانتری و دیگر پرسنل کادر و وظیفه مستقر در این مجموعه انتظامی به صورت چهره به چهره با تعدادی از متهمان تحت نظر  گفت‌وگو کرد و مهم‌ترین مسائل و مشکلات موجود و نیز وضعیت بازداشتگاه و دیگر بخش‌ها را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در پایان این بازدید عملکرد کلانتری ۱۱ را در مجموع رضایت‌بخش توصیف و خاطرنشان کرد: عملکرد این مجموعه از جهات و ابعاد مختلف از جمله از حیث رعایت حقوق شهروندی و نحوه رفتار با متهمان بررسی شد و خوشبختانه عملکرد قابل قبول داشتند.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع در ارسال نتایج اقدامات انجام شده از سوی ضابطین گفت: مطابق انتظار عمده دستور‌ات قضایی طی مدت قابل قبولی اقدام شده؛ ولی انتظار می‌رود در ارسال نتایج نیز تسریع شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *