شیری: از هم تیمی‌هایم خجالت می‌کشم/ از این که حدادیان از آن‌ها کمک نمی‌خواهد ناراحتند

16:03 - 02 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۱۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال نساجی گفت: وضعیت چمن درورزشگاه‌های استان مازندران به گونه‌ای است که من به عنوان یک مازندرانی به خاطر شرایط موجود از هم تیمی هایم جالت می‌کشم.

حامد شیری در گفت‌وگو با میزان، پیش از بازی با پیکان در مورد شرایط نساجی با وجود محرومیت ساکت الهامی اظهار داشت: غیبت الهامی قطعا در روند کار تیم تاثیر می‌گذارد با این حال همه تلاش خود را می‌کنیم که این غیبت در بازی‌ها دیده نشود، اما واقعیت این است که اگر کنار زمین بود در روند کاری تیم تاثیر بهتری می‌گذاشت و چه بسا نتایج بهتری می‌گرفتیم. در حال حاضر چاره‌ای نیست و باید با این شرایط کنار بیاییم. امیدوام با پشت سر گذاشتن این محرومیت خیلی زود سرمربی را در کنار زمین ببینیم.

وی ادامه داد: هفته پنجم است و نمی‌توان آینده را پیش بینی کرد. با این حال عملکرد تیممان با امتیازاتی که به دست آورده همخوانی ندارد. با بازی‌هایی که انجام می‌دهیم باید امتیازات به مراتب بیشتری جمع می‌کردیم. هر چند همه تلاش ما ارائه بازی زیبا است و همین بازی‌های خوب به ما در ادامه مسابقات کمک خواهد کرد چرا که لازم است در کنار فوتبال زیبا نتایج خوبی بگیریم. شرایط امیدوار کننده است و هر چند نمی‌توان آینده را پیش بینی کرد، ولی هدفمان این است بازی به بازی بهتر شده و عملکرد خوبی از خود به جا بگذاریم.

کاپیتان تیم نساجی با گلایه از وضعیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری تصریح کرد: پنج بازی انجام دادیم که سه بازی خارج از خانه بود. دو بازی در ازادی و یک بازی در زمین خوب گل گهر انجام دادیم. همه دیدند که چه بازی‌هایی روی چمن‌های خوب این ورزشگاه‌ها انجام دادیم. در عوض در ۲ بازی که در ساری میزبان بودیم اصلا کیفیت خوبی نداشتیم. هر چند فجر را بردیم، ولی بی‌کیفیت بودیم و در نتیجه همین زمین نامطلوب نتوانستیم برنامه‌های تاکتیکی را پیاده کنیم و به نفت آبادان در زمین خودمان باختیم.

شیری با ابراز نارضایتی از بی‌توجهی مسئولان استان مازندران تاکید کرد: به عنوان یک مازندرانی و بدون توجه به این که بازیکن تیم نساجی هستم مقابل هم تیمی هایم خجالت می‌کشم که چرا استان من با وجود این همه فوتبالیست در رده‌های سنی مختلف در ایران یک زمین تمرین و چمن مناسب برای بازی ندارد. ورزشگاه وطنی که بار‌ها در موردش صحبت شد وضعیت خوبی ندارد و با آنچه من می‌بینم فکر نمی‌کنم در ماه‌های آینده و حتی لیگ جاری آماده شود. ورزشگاه ساری هم که دیگر همه دیدیند چه وضع بدی دارد و اصلا قابل استفاده نیست.

وی با اشاره به مجوز ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها ادامه داد: نه تنها من بلکه همه بازیکنان تیم نساجی از بابت این ورزشگاه نگرانند. مثل خانه‌ به‌ دوش‌ها هر هفته به دنبال زمین تمرین و بازی هستیم. فکر می‌کنم مسئولان استان مازندران باید کمی دلسوز باشند و فکر بکری به حال این وضع کنند. وزارت ورزش در تدارک بازگشایی ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران است در حالی که از سوی ورزش استان ما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مدافع نساجی در مورد میزبانی تیم نساجی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: ما این هفته میزبان هستیم و مسئولان باشگاه پیگیر ورود هواداران هستند، اما مسئولان ورزشگاه هیچ اقدامی و تمهیداتی برای این مهم نیندیشیدند. ما حتی گیت ورود تماشاگران را نداریم. متاسفانه مسئولان مربوطه حتی تلاش نکردند نورافکن‌های جدید برای استادیم شهدای ساری بخرند و نورافکن‌های استادیوم وطنی را به این ورزشگاه انتقال دادند. حالا هم کار راحت است گیت ورزشگاه وطنی را به ساری بیاوردید تا ما حداقل هوادارانمان را در بازی خانگی کنار خود داشته باشیم.

شیری در پایان گفت: انگار دوست ندارند این تیم موفق باشند. شاید ناراحت هستند که حدادیان از جیب خودش هزینه می‌کند و از آن‌ها کمک نمی‌خواهد. حدادیان هیچ کمک مالی از مسئولان نخواسته و فقط خواهان حمایت‌های سخت افزاری بوده است، اما در ماه‌های اخیر هیچ حمایتی از تیم نشد. نمی‌دانم تصمیم گیرنده کیست که برا‌ی این استان این اتفاقات می‌افتد؟ اما امیدوارنم اصلاح شود تا هم عوامل باشگاه و بازیکنان و هم هواداران از بازی‌های این تیم لذت ببرند.


برچسب ها: نساجی حامد شیری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *