جلسه کانون مربیان فوتبال گیلان برگزار شد

16:07 - 01 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۱۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جلسه کانون مربیان فوتبال گیلان با محوریت بیمه کارآفرین و مزایای آن جهت تمامی اعضای کانون مربیان برگزار شد.

- چهارمین جلسه کانون مربیان فوتبال گیلان با محوریت بیمه کارآفرین و مزایای آن جهت تمامی اعضای کانون مربیان و همچنین در ادامه، موضوع و مباحث برگزاری کلاس‌های آموزشی و راهکار‌ها و موانع آن عصر امروز یکشنبه در سالن رستوران آرمان واقع در خشکبیجار برگزار شد.

در ابتدا رئیس کانون مربیان فوتبال گیلان مقدمات جلسه فوق را تشریح کرد و اعضای جدید هیات مدیره؛ سیروس دهدار، همایون دهقانزاده و فرید بلوک باشی به حاضرین معرفی شدند و سپس مرادی و حسنی نمایندگان بیمه کارافرین به تشریح کامل اهداف و موضوع بیمه پرداختند که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت. پس از آن هر یک از اعضاء سوالاتی را در این خصوص مطرح کردند.

پس از انعقاد قرارداد بیمه کار آفرین با کانون مربیان فوتبال ایران که به امضاء بیژن ذوالفقار نسب رسید، کانون مربیان فوتبال گیلان بنا به استمرار فعالیت و بررسی‌های بعمل آمده از سوی بیمه کارآفرین، کانون گیلان بعنوان اولین انتخاب از بین استان‌های کشور جهت عقد قرارداد تعیین شد.

در ادامه نادر عزت‌اللهی بعنوان رئیس آموزش کانون و همچنین خانم آزمون به بحث تعامل کانون با هیات فوتبال در خصوص بحث آموزش و موانع آن پرداختند و در ادامه امید هرندی، ساسان شفیع پور، فرهاد خراسانی، فرزاد داداش‌زاده و همچنین بهزاد داداش‌زاده نظرات خود را در اینخصوص ارائه کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *