تقدیر معاون اول قوه قضائیه از عملکرد دادگستری استان کرمانشاه در حوزه سمپ/ درخواست برنامه‌ها و طرح‌های دادگستری استان کرمانشاه از سوی حوزه معاون اول قوه قضائیه جهت بهره برداری

14:02 - 29 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۶۰۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نشست شورای معاونین به ریاست رئیس کل دادگستری استان به منظور بررسی عملکرد شعب و نیز عملکرد شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه برگزار شد.

- نشست شورای معاونین به ریاست رئیس کل دادگستری استان به منظور بررسی عملکرد شعب و نیز عملکرد شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه برگزار شد.

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش‌ها و خدمات مجموعه قضائی و اداری، دادگستری استان کرمانشاه امروز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است گفت: بحمدالله با توجه به برنامه‌هایی که در این دادگستری تدارک دیده شده است و بنا بر آخرین رتبه بندی اعلامی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، امتیاز عملکردی شعب قضائی دادگستری استان کرمانشاه از رتبه ۲۳ در تیرماه ۱۳۹۸ به رتبه ۳ کشور در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ ارتقا یافته است.

وی افزود: به همین منظور از سوی معاون اول قوه قضائیه از دادگستری استان کرمانشاه مجموعه طرح و برنامه‌هایی که منجر به کسب این موفقیت شده است درخواست شده است که به عنوان الگویی در سراسر کشور از آن بهره برداری شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به آمار عملکرد دادگستری استان در حوزه سامانه مدیریت پرونده‌ها خاطر نشان ساخت: طبق آمار اعلامی دادگستری استان کرمانشاه در حوزه دادستانی از رتبه ۱۲ کشور به رتبه ۱ کشور، دادگاه‌های کیفری دو از رتبه ۱۷ کشور به رتبه ۱ کشور، اجرای احکام مدنی از رتبه ۲۱ کشور به رتبه ۱ کشور، اجرای احکام کیفری از رتبه ۳۰ کشور به رتبه ۱ کشور، مجموع دادسرا از رتبه ۲۹ کشور به رتبه ۲ کشور، دادگاه‌های حقوقی از رتبه ۲۳ کشور به رتبه ۱ کشور، اظهارنظر از رتبه ۲۸ کشور به رتبه ۳ کشور، دادگاه‌های کیفری یک از رتبه ۱۷ کشور به رتبه ۵ کشور، دادیاری از رتبه ۲۸ کشور به رتبه ۵ کشور، دادگاه‌های انقلاب از رتبه ۲۴ کشور به رتبه ۴ کشور، دادگاه‌های تجدیدنظر از رتبه ۱۲ کشور به رتبه ۷ کشور، دادگاه‌های عمومی بخش از رتبه ۲۷ کشور به رتبه ۱۰ کشور، بازپرسی از رتبه ۳۰ کشور به رتبه ۱۰ کشور ارتقا یافته است.

وی خاطر نشان ساخت: در نامه وصولی از سوی حوزه معاون اول قوه قضائیه علاوه بر درخواست برنامه‌های موفق دادگستری استان کرمانشاه و نیز تقدیر از این دادگستری خواسته شده است مجموعه همکاران مورد تقدیر قرار گیرند.

در پایان این جلسه مصوب شد برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های موردنظر، مجموعه‌هایی که دارای رتبه‌های برتر کشوری نیستند تا پایان سال اقدام لازم برای نیل به مقصود انجام دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *