رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میرجوان: با مسئولان مسجدسلیمان اتمام حجت کردیم/ پول پرداخت نشود با مس بازی نمی‌کنیم

13:54 - 01 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۰۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمرین کردیم و به ما قول دادند تا قبل از بازی با مس رفسنجان مطالباتمان را پرداخت کنند.

عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان، در مورد اتمام اعتصاب بازیکنان و ملاقات با برخی مسئولان استانی برای رفع مشکل مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از دیروز تمرین کردیم و مسئولان قول دادند مشکلات را برطرف کنند. قبل از تمرین دیروز دادستان و فرماندار در محل اقامت تیم حاضر شدند و قول‌هایی دادند. آن‌ها پس از ملاقات با ما راهی جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان شدند و قول دادند قبل از بازی با مس رفسنجان بخشی از مطالبات ما را پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت عملی نشدن این وعده چه اقدامی خواهند کرد گفت: ما به آن‌ها گفتیم که اگر این بار وعده خود را عملی نکنند مقابل مس بازی نمی‌کنیم. اگر این بار مشکل ایجاد شود ما هم مثل پدیده یک بازی به میدان نمی‌رویم تا شاید مشکلات ما هم حل شود. فعلاً که قول دادند و ما هم قبول کردیم تا مبادا مشکلی در جریان بازی بوجود بیاید. امیدواریم یک بار برای همیشه مشکل این تیم حل شود.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: بازی قبلی به این شکل نبود که تمرین نکنیم بلکه آمادگی داشتیم، اما از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیر منفی گذاشت. در بازی با آلومینیوم همه دیدند که مشکلات داوری به چه شکل بود و چه مشکلاتی بوجود آمد، اما بدون شک شرایط روحی بازیکنان در آن شکست بی‌تاثیر نبود. این بار، اما واقعاً تمرین نکرده بودیم و مسئولان مجبور به واکنش شدند. به ما گفتند مشکل حل شده و قبل از بازی پرداخت انجام می‌شود. ما هم با آن‌ها اتمام حجت کردیم و گفتیم اگر پرداخت انجام نشود در بازی این هفته بازی نمی‌کنیم و به خانه می‌رویم.

میرجوان با اشاره به این که نتیجه بازی خانگی مقابل تیم مس رفسنجان حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: ما تمرینات خود را به بهترین شکل انجام می‌دهیم و می‌خواهیم با قدرت به میدان برویم تا از این بازی خانگی امتیاز لازم را بگیریم. نفت مسجدسلیمان برای هر سه امتیاز به میدان می‌رود و می‌خواهیم امتیازات از دست رفته در بازی با قبلی مقابل آلومینیوم را جبران کنیم. نفت تیم منسجم و متحدی است و لازمه تداوم این اتحاد همکاری مسئولان باشگاه است. امیدوارم اهمیت این حمایت را بدانند و شرایط خوبی برای برگزاری بازی‌های لیگ خصوصاً دیدار هفته ششم فراهم کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *