معاون استاندار فارس: استفاده از توانمندی‌های داخلی بهانه‌ای برای تحریم باقی نمی‌گذارد

10:00 - 01 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۵۸۸۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار فارس با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور برای پاسخ دادن به نیازهای حوزه تولید و صنعت گفت: استفاده از همه آنچه توانمندی داخلی در اختیار تولیدکنندگان و صنعتگران می‌گذارد، بهانه‌ای برای تحریم باقی نمی‌گذارد بجز تامین ارز و یا تکنیک‌های خاص که باید از خارج از کشور تامین شوند وگرنه بقیه امور با روش‌های خلاقانه و مبتکرانه قابل حل هستند.
محمود رضایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای رونق اقتصادی کشور گفت: چابک بودن مدیران در تصمیم سازی و تصمیم گیری یک موضوع بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اولویت بندی نیاز‌های روز توسط مدیران از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: به‌طور نمونه هم اکنون استان پهناور فارس دچار بحران خشکسالی شده و لازم است تدابیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه تعیین اولویت‌ها یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه مدیران در حوزه اقتصادی قرار گیرد، گفت: تعطیل و راکد بودن صنایع و کارخانجاتی که تجهیزات و تکنیک‌های مورد استفاده در آن‌ها کاملا بومی است و با استفاده از امکانات و منابع داخلی امکان راه اندازی آن‌ها وجود دارد، معنایی ندارد. 

رضایی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور برای پاسخ دادن به نیازهای حوزه تولید و صنعت گفت: استفاده از همه آنچه توانمندی داخلی در اختیار تولیدکنندگان و صنعتگران می‌گذارد، بهانه‌ای برای تحریم باقی نمی‌گذارد بجز تامین ارز و یا تکنیک‌های خاص که باید از خارج از کشور تامین شوند وگرنه بقیه امور با روش‌های خلاقانه و مبتکرانه قابل حل هستند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *