رتبه یک دادسرای کرمانشاه از نظر عملکرد اداری و قضایی در سامانه مدیریت پرونده های قضایی در کشور

16:16 - 30 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۵۸۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه دادسرای کرمانشاه رتبه یک کشوری را از نظر عملکرد اداری و قضایی در نرم افزار سمپ (سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی) بدست آورده است.
- شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه به استفاده از فناوری‌های الکترونیکی نوین برای تسریع در روند رسیدگی به شکایت مردم در دادسرای استان، بیان کرد: در این راستا، از سامانه‌هایی همچون سمپ، اتوماسیون و ... برای سرعت بخشیدن به رسیدگی به پرونده‌ها استفاده می‌کنیم.

دادستان کرمانشاه با اشاره به عملکرد بسیار خوب دادسرای استان در بحث رسیدگی به پرونده‌ها و استفاده از سامانه ها، عنوان کرد: براین اساس، طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه دادسرای کرمانشاه رتبه یک کشوری را از نظر عملکرد اداری و قضایی در نرم افزار سمپ (سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی) بدست آورده است.

وی ادامه داد: همچنین از نظر عملکرد اجرای احکام کیفری در جایگاه اول و شعب اظهار نظر در جایگاه سوم کشور قرار گرفته است.

کرمی، در ادامه به گزارشی از عملکرد دادسرای کرمانشاه طی هفت ماهه امسال پرداختپ و افزود: در این مدت حدود ۳۴ هزار و ۱۹ پرونده جدید وارد دادسرای کرمانشاه شد، درحالی که از قبل هم حدود ۱۵ هزار و ۹۰۱ در شعب دادسرا موجود بود.

وی با بیان اینکه در این مدت حدود ۳۵ هزار و ۸۶۳ پرونده رسیدگی و ختم شد، گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۶۶ پرونده در دادسرای کرمانشاه موجود است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *