رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد

12:28 - 30 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۵۷۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «میرهاشم موسوی» را به عنوان «مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی»منصوب کرد.
- بنا به اعلام  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله‌عبدالملکی طی حکمی «میرهاشم موسوی» را به عنوان «مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی»منصوب کرد، در متن این حکم آمده است:
 
با عنایت به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی (مصوب ۱۳۸۸) بنا به پیشنهاد هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و تاییدیه شماره ۴۳۰۲۲ مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۵ سازمان امور اداری و استخدامی کشور، (موضوع تبصره (۱) ماده (۱۷) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی)، نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی» منصوب می‌شوید.

 امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.

موسوی در سنوات گذشته بر حوزه رفاه و تأمین اجتماعی متمرکز و سوابق پژوهشی و اجرایی مرتبط با این حوزه را به شرح ذیل در کارنامه دارد.

مدیرکل ستادی وزارت رفاه، مشاور مدیرعامل، مدیرکل ستادی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایرانیان، عضویت در هیئت مدیره صندوق بیمه عشایر و روستائیان کشور، معاونت برنامه‌ریزی و اداری-مالی کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، عضویت در کمیته‌های تخصصی وزارت رفاه، مسئولیت تدوین برنامه راهبردی کنترل فقر و محرومیت در کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، رئیس مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌های کشور، از سوابق اجرایی مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی است. موسوی همچنین رساله دکتری خود را در حوزه رفاه عمومی و تأمین اجتماعی و با عنوان «الگوی راهبردی رفاه عمومی جمهوری اسلامی ایران» در دانشگاه عالی دفاع ملی به انجام رسانده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *