ربیعی: پنالتی پرسپولیس درست نبود/ باید هرچه زودتر رای انضباطی بازی با پدیده صادر شود

11:15 - 29 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۵۴۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: امسال قرعه سختی به ما خورد. با سپاهان در اصفهان، با فولاد در اهواز، با پرسپولیس و آلومینیوم که صدرنشین فعلی است، بازی کردیم.

- محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان در گفت‌‌وگوی تلفنی با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* دیدار با پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌ها بود، چون موقعیت‌های زیادی روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد. برای کسب سه امتیاز به زمین رفتیم و دو بار هم به تیر دروازه پرسپولیس زدیم. از نظر تهاجمی تا حدودی درست کار کردیم.

* وقتی گل می‌زنید، لحظات بعد از آن، لحظات خیلی حیاتی هستند. پنالتی گرفته شد که در مورد آن بحث و نظر وجود دارد، ولی بازی زود مساوی شد. در انتهای نیمه دوم هم هر دو تیم احتیاط را چاشنی کار کرده بودند.

* یکی موضوع فیلم صحنه پنالتی و یک بحث نیروی انسانی وجود دارد. نیروی انسانی که دروازه‌بان ما است، می‌گوید بازیکن حریف پایش را لگد کرده، فیلم هم خیلی واضح نیست، اما اینگونه برخورد‌ها را برای تیم‌هایی مانند مس رفسنجان پنالتی نمی‌گیرند. داور تشخیص پنالتی داد که من با نظر او مخالفم و پنالتی نمی‌دانم.

* برای این بازی در مورد ورود تماشاگران صحبتی نشده بود. هیچ چیزی مهمتر از سلامتی انسان‌ها نیست. وقتی تیم را به لیگ برتر آوردیم به خاطر کرونا نتوانستیم جشن بگیریم. الان اگر ستاد کرونا و نهاد‌های مربوطه تشخیص دادند که حضور تماشاگران با مقرراتی که تصویب کرده‌اند منعی ندارد، قطعا حضورشان به جذابیت بازی و اهمیت میزبانی کمک می‌کند.

* بابت بازی معوقه با پدیده مشهد گلایه دارم. باید هرچه زودتر رای انضباطی آن بازی صادر شود تا هم جدول سروشکل بهتری بگیرد و هم اینکه برای تیم ما حائز اهمیت است.

* امسال قرعه سختی به ما خورد. با سپاهان در اصفهان، با فولاد در اهواز، با پرسپولیس و آلومینیوم که صدرنشین فعلی است، بازی کردیم.

* لغو بازی با پدیده هم به ضرر ما شد، چون در آن مقطع ما را از ریتم مسابقه دور کرد. می‌دانیم بازی با نفت مسجدسلیمان سخت است. بازی در مسجدسلیمان همیشه سخت بوده و ربطی به این شرایط ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *