حجم بالای تولید پسماند در میادین میوه و تره‌بار

12:00 - 28 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۵۲۱۴
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای تبدیل پسماند میادین میوه و تره‌بار به کود با ایده‌های نو، برنامه‌ریزی‌های سازمانی و استفاده از تجربه‌های موفق خبر داد.
- شادی مالکی معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت تناژ و تبدیل پسماند‌های سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ما در سازمان مدیریت پسماند ۴ پهنه در نظر گرفتیم تا تمام ضایعات حجیم مانند سرشاخه‌ها و پسماند میادین میوه و تره بار را به این سایت‌ها منتقل و تبدیل کنیم.

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان این مطلب که پیش‌تر سرشاخه‌ها و پسماند میادین میوه و تره‌بار به سایت دفع پسماند آرادکوه منتقل می‌شد، بیان کرد: سال گذشته یکی از سایت‌های جمع‌آوری پسماند حجیم در منطقه ۱۸ تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امسال نیز سایت آبعلی را در دستور کار خود قرار دادیم و به دنبال ادامه همین مسیر در دیگر پهنه‌ها هستیم.

مالکی ادامه داد: پسماند منتقل شده به کود گرانول تبدیل می‌شود و در اختیار مناطق و پیمانکاران برای استفاده در فضای سبز قرار می‌گیرد.

او در پاسخ به این سوال که تناژ پسماند تولید شده میادین میوه و تره‌بار در روز چه میزان است، گفت: در حال حاضر میزان پسماند تولیدی میادین میوه و تره بار در روز عددی در حدود ۳۰۰ تن است.
 
بیشتر بخوانید:

برچسب ها: شهرداری تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *