سرآسیایی: آماده یک بازی خوب و درگیرانه مقابل صنعت نفت هستیم

17:52 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۸۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال گل‎‌گهر سیرجان گفت: صنعت نفت همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و علاوه بر بحث تاکنیکی، صاحب تکنیک هم است.

- مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بعد از وقفه‌ای ۱۲ - ۱۳ روزه، نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه سخت است، اما با یک بازی دوستانه مقابل پدیده تیم‌مان را جلو بردیم. متأسفانه درگیر اپیدمی سرماخوردگی بین بچه‌ها شدیم و هفت، هشت بازیکن‌مان را چند روز نداشتیم.

*صنعت نفت همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و علاوه بر بحث تاکنیکی، صاحب تکنیک هم است. در هر شرایطی ژن خوب تکنیکی بازیکنان این تیم می‌تواند گره‌گشا باشد. خوشحالیم منصوریان هم به تیمش بازگشته است و آرزو داریم زودتر این اتفاق برای تیم ما هم بیفتد و خلاء عدم حضور قلعه‌نویی روی نیمکت را نداشته باشیم.

*یونس شاکری به دلیل آسیب از ناحیه رباط صلیبی برای مدت طولانی در اختیار ما نیست. مسیح زاهدی را هم به دلیل سرماخوردگی نداریم. با این حال برای یک بازی فنی خوب و درگیرانه آماده هستیم؛ تلاش‌مان را می‌کنیم حداکثر امتیار را کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *