رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش تعداد کتاب خانه‌های سیار در استان تهران در دستور کار استانداری

14:38 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۷۹۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در سطح استان ۱۰ پایگاه سیار عرضه کتاب در شهرستان‌های شمیرانات، پاکدشت، ملارد، شهریار فعالیت دارند و استانداری آمادگی دارد تا تعداد کتابخانه‌های سیار را در سطح استان افزایش دهد.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری در آیین بزرگداشت روز کناب و کنابخوانی و کتابدار گفت: قطعا دین اسلام پرجم‌دار ترویج فرهنگ کتابخوانی است و اساسا فلسفه کتابخوانی رساندن انسان به کمال بشری است. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بیان کرد: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در میزان سرانه‌های کتابخانه‌ای استان فاصله داریم و توقع داریم در حوزه کتاب خوانی تحول شگرف در افزایش کمی وکیفی کتابخانه‌ها رقم بخورد.

وی عنوان کرد: امروز در استان تهران‌گرفتار انواع آسیب‌های اجتماعی هستیم و به شخصه معتقدم‌که افزایش سرانه مطالعه نقش زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد .
 
جوهری گفت: در سطح استان ۱۰ پایگاه سیار عرضه کتاب در شهرستان‌های شمیرانات، پاکدشت، ملارد، شهریار فعالیت دارند و استانداری آمادگی دارد تا تعداد کتابخانه‌های سیار را در سطح استان افزایش دهد و در این خصوص برنامه داریم و خود را متعهد می‌دانیم که حوزه کتاب و کتابخوانی را از محجوریت خارج‌کنیم.

 

 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *