رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمد کاسبی امروز از بیمارستان مرخص شد

11:21 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۷۴۸
محمود کاسبی گفت: برادرم محمد کاسبی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری نبود بلکه بر اثر عارضه قلبی و ریوی ناشی از کرونا که چند ماه گذشته به آن مبتلا شده بود در بیمارستان بستری و تحت جراحی و مداوا قرار گرفت.

محمود کاسبی برادر محمد کاسبی در گفت‌وگو با میزان گفت: برادرم محمد کاسبی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری نبود بلکه بر اثر عارضه قلبی و ریوی ناشی از کرونا که چند ماه گذشته به آن مبتلا شده بود در بیمارستان بستری و تحت جراحی و مداوا قرار گرفت.

وی در همین راستا افزود: محمد کاسبی بعد از پایان کار تولید یک سریال تلویزیونی در سال گذشته به بیماری کرونا مبتلا شد که پس از مراقبت‌های مورد نیاز مداوا شد اما بعد از مدتی متاسفانه به لحاظ قلبی و ریوی دچار عارضه گشت و همین اختلال در قلب و ریه سبب شد او در فروردین سال جاری دچار خونریزی معده شود و همچنین در کنار این بیماری محمد کاسبی از ناحیه کمر و مهره‌های کمر نیز دچار مشکل شد و خرداد ۱۴۰۰ مجبور به عمل جراحی شد.

محمودکاسبی خاطرنشان کرد: مدتی پیش بیماری قلبی و عارضه ریوی محمد کاسبی شکل حادی به خود گرفت به گونه‌ای که مجبور به بستری و جراحی قلب در بیمارستان شد و باید بگویم موفقیت آمیز بودن این جراحی معجزه‌ای بود که صورت گرفت چرا که محمد عمل بسیار سختی را پیش رو داشت و حدود ۱۰ روز در بیمارستان شهید لواسانی تحت مراقبت قرار گرفت و هم اکنون پس از گذشت چند روز وی امروز ازبیمارستان مرخص شد.

لازم به ذکر است؛ محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما وتلویزیون که با بازی در سریال خوش رکاب توانست محبوبیت بسیاری را در بین مردم به دست آورد مدتی بود به دلیل عارضه قلبی و جراحی قلب در بیمارستان تحت مداوا و عمل جراحی قرار گرفت که با گذشت چند روز وی امروز از بیمارستان مرخص شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *