رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیدصالحی: اختلاف امتیاز با کره‌ حاشیه امنیت خوبی برای صعود است/ بازیکنان نباید بیانیه صادر می‌کردند

9:45 - 27 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۷۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به اینکه ایران نسبت به کره جنوبی، امتیاز خوبی دارد، با خیال راحت می‌تواند به جام جهانی صعود کند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای اخیر مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:  با توجه به امتیازاتی که ایران در این چند بازی به دست آورده و فاصله را با تیم کره جنوبی زیاد کرده، شانس صعود به جام جهانی بسیار زیادتر شده است تا ایران با خیال راحت‌تری صعود کند.

وی در خصوص بازی ایران و سوریه افزود: ایران دو بازیکن مهم و تأثیرگذارش را نداشت؛ یکی بیرانوند که نیمکت‌نشین شد و جهانبخش که محروم بود. کادرفنی تیم ملی در این دیدار از هافبک دفاعی استفاده کرد و از دوندگی امیری در چپ و قلی‌زاده در راست بهره برد. ایران نسبت به بازی قبل خیلی بهتر بود و سوریه هم خط حمله خوبی نداشت و با ضد حمله بازی می‌کرد.

* بازیکنان نسبت به دیدار با لبنان هماهنگ‌تر بودند

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: در تیم ملی ایران بازیکنان بازیسازی می‌کردند و برای حمله جا به جایی زیادی داشتند. نیمه اول ایران کیفیت بهتری به نمایش گذاشت و حمله می‌کرد؛ نیمه دوم طبیعی بود که بخواهد دفاع کند. ایران در پست چپ و راست بازیساز بود و بازی مالکانه‌ای در نیمه دوم در دستور کار تیم ملی بود.

سیدصالحی ادامه داد: بازیکنان نسبت به دیدار با لبنان بسیار هماهنگ‌تر بودند، زیرا در مسابقه دوم فرصت بیشتری برای هماهنگی نسبت به بازی اول دارند و همین نکته می‌تواند در شاکله اصلی تیم ملی شکل بگیرد و آن‌ها به هماهنگی بیشتری برسند، همانطور که در این بازی دیدیم.

*اسکوچیچ باید ملاحظه طارمی را می‌کرد

کارشناس فوتبال ایران در پایان درباره حاشیه‌های پیش آمده درباره تیم ملی ایران گفت: اسکوچیچ مصاحبه‌ای انجام داد و حاشیه‌ای به وجود آورد، اما باید ملاحظه طارمی را می‌کرد. از طرفی فدراسیون هم باید برای آرامش تیم بیشتر تلاش می‌کرد. شرایط فدراسیون بعد از ویلموتس مناسب نبود؛ لباس و مسائل پیش پا افتاده و برنامه‌ریزی نشده پیش آمد که برای ایران که اول آسیاست، جلوه خوبی ندارد.

سیدصالحی درپایان خاطرنشان کرد: بازیکنان نباید بیانیه صادر می‌کردند بلکه باید مشکلات درون تیم ملی حل می‌شد؛ چرا که زیبنده تیم اول آسیا نیست که در سطح بین‌الملل مطرح شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *