رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توقف‌ناپذیر چون امیری؛ درخشش در ۳۳ سالگی

11:09 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۷۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ستاره تیم ملی فوتبال ایران باز هم درخشان ظاهر شد و در سن ۳۳ سالگی، خود را در سطح بالایی نشان داد.

- در شبی که تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی کاملاً برتر، موفق شد حریفش سوریه را ۳ بر صفر شکست دهد، یک بازیکن ستاره بی، چون و چرای میدان بود و با درخشش خیره کننده خود ایران را به ۳ امتیاز مهم دیگر رساند.

وحید امیری مهاجم و هافبک ۳۳ ساله باشگاه پرسپولیس که در دوران بازیگری خود همواره با سبک زندگی حرفه‌ای و رعایت اصول و استاندارد‌های فوتبال سال‌ها در سطح بالایی بازی کرده است، نقش اول پیروزی یوز‌ها مقابل سوریه را ایفا کرد.

وحید ابتدا در دقیقه ۳۳ با یک پاس عمقی بلند و دقیق سردار آزمون را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سوریه قرارداد که آزمون قدر موقعیت را دانست و ایران را یک بر صفر پیش انداخت. نفوذ امیری در دقیقه ۴۰ بازی و ارسال او در محوطه جریمه سوریه، با برخورد به دست عمر سوما مهاجم نام آشنای تیم ملی سوریه، سبب شد تا داور چینی پس از لحظاتی و با بررسی کمک داور ویدیویی یک پنالتی به سود ایران اعلام کند. احسان حاج صفی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و با تمرکز بالا ایران را به گل دوم رساند.

ستاره تیم ملی در بازی پیشین مقابل لبنان هم با تلاش و درخشش قابل توجه خود باعث شد بازی یک بر صفر باخته را در دقایق پایانی با پیروزی ۲ بر یک به پایان ببریم. امیری روی هر ۲ گل ایران به لبنان تاثیر غیرقابل انکاری داشت و هر دو گل را شخصاً پایه‌گذاری کرد. چنین عملکرد درخشانی در ۳۳ سالگی و در دقایق پایانی یک مسابقه فوتبال، نشان از اوج آمادگی و حرفه‌ای بودن یک بازیکن دارد.

وحید امیری در بازی‌های باشگاهی برای پرسپولیس هم مهره‌ای کم نظیر و بسیار کارآمد نشان داده است. در سال‌های اخیر برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس از او در پست‌های مختلف بازی گرفته‌اند و امیری چه در پست وینگر چپ، چه مدافع چپ و چه هافبک قابلیت‌های بالای خود را نشان داده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *