واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان

9:50 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۶۹۵
پلیس بزرگراه‌های تهران بزرگ از واژگونی کامیونت در محدوده آزادگان دوربرگردان خلیج بدیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب علی همه خانی به نقل از سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر دیروز در مسیر آزادگان دوربرگردان خلیج فارس یک دستگاه کامیونت که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان به پهلوی چپ واژگون می‌شود.

همه خانی عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف کامیون به حالت عادی بازگشت و به کنارراه منتقل گردید و ترافیک به حالت عادی بازگشت.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس، راننده این کامیونت در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی کامیونت، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می‌باشد.

وی از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بپرهیزند و باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آن‌ها از رانندگی منحرف شود خودداری کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *