فرماندار بندرعباس: سازماندهی عملیات بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله در دست اقدام است

8:01 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۵۹۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
فرماندار بندرعباس با بیان اینکه در حال سازماندهی امور برای تعمیر واحدهای مسکونی تخریب شده از زلزله هستیم، گفت: مشکلی از بابت توزیع امکانات، مواد غذایی و اسکان اضطراری شهروندان در مناطق زلزله زده فین نداریم؛ کمک رسانی به شهروندان با سهولت در حال انجام است.
 عزیزالله کناری در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده در شهرستان بندرعباس گفت: مشکلی از بابت توزیع امکانات، مواد غذایی و اسکان اضطراری شهروندان در مناطق زلزله زده فین نداریم؛ کمک رسانی به شهروندان با سهولت در حال انجام است.

وی ادامه داد: شهروندان بستری در مراکز درمانی هم آسیب‌های جزئی دیده بودند که به زودی مرخص خواهند شد، از لحاظ تامین آب، برق، راه‌ها و ارتباطات نیز مشکلی وجود ندارد.

فرماندار بندر عباس با بیان اینکه آسیب‌های زلزله به منازل مسکونی در حد ترک خوردگی و ریزش جزئی بوده است، افزود:  در این مناطق کار آواربرداری به‌شکل گسترده نخواهیم داشت، هم اکنون در مرحله سازماندهی امور برای آماده سازی تعمیرات و مرمت واحدهای تخریب شده هستیم. مناطقی هم که نیاز به بازسازی کامل دارند، به زودی کارشان شروع می‌شود.

کناری بیان کرد: با توجه به خسارات زلزله به مناطق روستایی و نیز با عنایت به شرایط روستا‌ها که پراکنده، عشایری و یا کم جمعیت هستند، عملیات استقرار کمپ‌ها و رسیدگی به آسیب دیدگان در حال انجام است تا شهروندان در این مناطق دغدغه ای نداشته باشند. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *