پیروزی پرگل ایران مقابل سوریه در شب رکوردشکنی آزمون/ بلیت قطر در جیب شاگردان اسکوچیچ

21:21 - 25 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۵۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم‌های فوتبال ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی قطر با برتری پرگل شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

- تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ششمین دیدار خود در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان در اردن مهمان سوریه بود که این دیدار در نهایت با برتری ۳‌ بر صفر شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

گل‌های ایران را در این دیدار سردار آزمون در دقیقه ۳۳، احسان حاج صفی در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی و علی قلی زاده در دقیقه ۸۹ به ثمر رساندند‌.

شاگردان اسکوچیچ با این پیروزی ۱۶ امتیازی شدند و بار دیگر به صدر جدول گروه اول مسابقات رسیدند. با نتایج رقم خورده ایران برای صعود قطعی به جام جهانی تنها ۲ امتیاز دیگر نیاز دارد و در صورت پیروزی در دیدار آینده مقابل عراق بلیت قطر را رزرو خواهند کرد.

آزمون با گلزنی در دیدار امشب، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۳۹ رساند تا ضمن عبور از رکورد علی کریمی و قرار گرفتن کنار جواد نکونام، تعداد گل‌های خود به سوریه را هم به عدد چهار برساند تا از حیث گلزنی به این تیم در کنار علی دایی قرار بگیرد.

 

پیروزی پرگل ایران مقابل سوریه در شب رکوردشکنی آزمون/ بلیت قطر در جیب شاگردان اسکوچیچ

 

گل اول ایران توسط سردار آزمون در دقیقه ۳۳

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3341282_822.mp4']

 

گل دوم ایران به سوریه توسط احسان حاج‌صفی در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی

 

var player = videojs('player_594271_3340656',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3340656',{},function (data) {}); }));

گل سوم ایران به سوریه در دقیقه ۸۹ توسط علی قلی زاده

 

var player = videojs('player_841230_3340717',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3340717',{},function (data) {}); }));

 

ترکیب ایران:

امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی(۶۶ - میلاد سرلک)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی (۸۰ - اللهیار صیادمنش)، امید نورافکن، احمد نورالهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون (۹۰ - مهدی قایدی)

 

ترکیب سوریه:

خالد حجی عثمان، عمرو میدانی، عمرو جنیات، محمود المواس، ثائر کروما، احمد الاشقر، خالد کرد اوغلی، محمد العنز، فهد یوسف، عمر السومه و موئید الخولی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *